یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
«من هم می‌خوانم» ویژه کودکان روستای انگوران اجرا شد

زنجان- با هدف ترویج فرهنگ مطالعه؛ برنامه «من هم می‌خوانم» ویژه کودکان روستای انگوران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ با هدف ترویج کتابخوانی میان کودکان، ویژه برنامه «من هم می‌خوانم» با حضور گروه نمایش عروسکی کتابخانه‌های استان زنجان در روستای انگوران اجرا شد.

این برنامه با حضور اعضای کودک و نوجوان و در قالب ترویج فرهنگ مطالعه و راهکارهای بهتر خواندن کتاب اجرا شده و با استقبال خوبی مواجه شد.

ساخت کتابخانه عمومی طارم در ۳ طبقه

کتابخانه عمومی شهرستان طارم در سه طبقه و با زیرساخت یک هزار و ۳۲۶ متر مربع در حال ساخت است؛ ساخت این کتابخانه با زیربنای ۸۹۵ متر مربع مربع از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است و هنوز به اتمام نرسیده است.

به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان؛ میزان اعتبار هزینه شده برای این کتابخانه ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده و تکمیل آن هم ۹ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

«زیر سایه خورشید» در کتابخانه سیار زنجان

همزمان با استقرار کاروان «زیر سایه خورشید» در روستای چورزق زنجان؛ غرفه کتابخانه سیار زنجان با برنامه‌هایی از قبیل قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی، معرفی کتاب و بازی گروهی به کودکان و نوجوانان این روستا خدمت رسانی کرد.

در این برنامه کتاب‌هایی با موضوع ائمه معصومین (ع) و همچنین مسائل دینی توسط اعضا خوانش شده و در نهایت مسابقه عمومی بین اعضای کتابخانه‌های سیار اجرایی شد.

مسابقه کتابخوانی دهه فجر با عنوان صعود چهل ساله فراخوان داد

مسابقه کتابخوانی ویژه دهه فجر با عنوان صعود چهل ساله در استان زنجان برگزار می‌شود؛ مهلت شرکت در این مسابقه از یکم تا ۳۰ بهمن ماه بوده و بارگیری کتاب از طریق سایت کتابخانه‌های عمومی ممکن است.

طبق فراخوان اعلام شده به ۵ نفر از نفرات برتر این مسابقه کتابخوانی جوایزی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط