چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
اجرای برنامه سفالگری و ساخت کاردستی «ایران من» در طارم

زنجان- برنامه سفالگری و ساخت کاردستی «ایران من» با حضور اعضای کتابخانه‌های عمومی طارم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، برنامه سفالگری و ساخت کاردستی «ایران من» با حضور اعضای کتابخانه‌های عمومی طارم برگزار شد.

ویژه برنامه ساخت کاردستی «ایران من» با برنامه‌هایی از قبیل قصه‌گویی، سفالگری و ساخت کاردستی پرچم ایران توسط کتابخانه عمومی بعث درام واقع در شهرستان طارم برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه غذاهای محلی و صنایع دستی «بانوی ایرانی»

نمایشگاه غذاهای محلی، صنایع دستی و توانمندی‌های «بانوی ایرانی» در کتابخانه ابوعلی سینا واقع در روستای سنبل‌آباد سلطانیه برگزار شد و مورد استقبال پرشور اهالی روستا قرار گرفت.

همچنین در این نمایشگاه کتاب‌های آشپزی و مدیریت خانواده در بین افرادی که در این نمایشگاه حضور داشتند؛ توزیع شد.

بازدید استاندار زنجان از روند بازسازی کتابخانه سهروردی

«محسن افشارچی» استاندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از روند بازسازی و بهسازی کتابخانه عمومی سهروردی بازدید کرد و در جریان وضعیت پیشرفت قرار گرفت.

کتابخانه سهروردی زنجان نخستین و قدیمی‌ترین کتابخانه عمومی استان زنجان است و قدمتی ۴۶ ساله دارد و این کتابخانه دارای بیش از ۳۰ هزار نسخه کتاب بوده و در چهار طبقه، در زمینی به مساحت ۳۸۰ متر مربع و زیربنای حدود هزار متر به مراجعین خدمت رسانی کرده است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی برای اعضای کتابخانه روستایی چورزق

کتابخانه سیار روستایی چورزق با برگزاری ویژه برنامه‌هایی در قالب کارگاه سفالگری، قصه‌گویی، کتابخوانی و معرفی شخصیت با همکاری مدارس و کتابخانه بعثت درام و کتابخانه شهید چمران چورزق با ۱۵۴ نفر اعضا چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت.

در این جشن اعضای کودک و نوجوان با جمع‌خوانی و سفالگری دقایقی رو با شادی و نشاط به دور از فضای مجازی و اینترنت که این روزها مانع فعالیت بچه‌ها شده در محیطی بسیار دلنشین در کتابخانه بعثت درام به انجام فعالیت پرداختند.

برپایی کارگاه سفالگری در دهه مبارک فجر همراه با قصه‌گویی توسط اعضا در کتابخانه شهید چمران شهر چورزق، بخش های دیگر فعالیت های این دو مرکز بود که توسط این کتابخانه سیار اجرایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط