دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
اجرای طرح «پیک امید» در زنجان

زنجان- طرح «پیک امید» به همت کتابخانه سیار قره پشتلوی زنجان اجرایی و در قالب این برنامه مسابقه کتابخوانی برای دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، با همت کتابخانه سیار روستایی قره‌پشتلو و کتابخانه سیار روستایی زنجان برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مدارس روستاهای چومالی و قندرقا از توابع استان زنجان در قالب «پیک امید» برگزار شد.

قصه‌گویی، سرود، معرفی و بلندخوانی کتاب، مسابقه، شعرخوانی و اهدای کتاب به کلیه شرکت کنندگان از برنامه‌های این طرح بود و در پایان نیز افراد شرکت کننده در طرح جوایزی در قالب لوازم التحریر و کتاب جایزه گرفتند.

برگزاری نخستین دوره طرح تربیت مربی قرآنی بشری

نخستین دوره طرح تربیت مربی قرآنی بشری با حضور اساتید برجسته کشوری در روزهای ۲۳ و۲۴ آذرماه سالجاری در زنجان برگزار می‌شود.

طی این دوره جدیدترین روش روخوانی و روان خوانی با رعایت اصول تجوید تدریس و افراد حاضر در دوره پس از شرکت در آزمون «گواهی حضور در دوره» را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت خواهند کرد.

اجرای برنامه سفالگری توسط کتابخانه سیار طارم

کتابخانه سیار روستایی چورزق با همکاری کتابخانه بعثت درام با برگزاری ویژه برنامه‌هایی در قالب کارگاه سفالگری و رنگ آمیزی را برای اعضای کودک این کتابخانه سیار اجرایی کرد.

در این برنامه مربی مربوطه آموزش‌های اولیه در ارتباط با بحث سفالگری را برای اعضا آموزش داد که با توجه به استقبال به عمل آمده قرار شد این برنامه به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

همچنین اعضای کودک و نوجوان با رنگ آمیزی (پرچم و نقشه ایران) در کنار هم به دور از فضای مجازی و اینترنت که این روزها مانع فعالیت بچه‌ها شده در محیطی بسیار دلنشین در کتابخانه بعثت درام به این برنامه پرداختند.

آموزش دانش‌آموزان نخبه قرآنی در دارالقرآن کریم زنجان

کلاس‌های قرآنی دارالقرآن کریم زنجان در تمام مقاطع از ابتدایی تا دکتری در حال برگزاری است که شامل روخوانی، روانخوانی و آموزش مفاهیم قرآنی، تعالیم مفاهیم قرآنی و تفسیر کتاب آسمانی است.

در زمینه حفظ قرآن کریم نیز مراکز مختلف در استان فعال است و با توجه به مرجعیت دارالقرآن کریم زنجان؛ ۳۰ مربی در بخش خواهران و ۳۰ مربی دیگر در بخش برادر در پایه و سطوح عالی قرآن فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط