پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کاهش قیمت کاغذ تحریر

طی هفته جاری به دنبال ثبات قیمت نرخ ارز در بازار، بهای انواع کاغذ چاپ و تحریر کاهش قیمت را تحربه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در هفته منتهی به آخرین روزهای بهمن‌ماه ۱۴۰۲، قیمت کاغذ چاپ و تحریر بدون تغییر نسبت به هفته قبل اعلام می‌شود. علاوه بر این سایر ملزومات چاپ و نشر کتاب نیز با ثبات نسبی همراه است.

در هفته‌های اخیر قیمت کاغذ چاپ و تحریر نیز به بندی یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید، اما کاهش یافت و گزارش‌ها حاکی از این است که امروز پنجشنبه (۲۶ بهمن ماه) هر بند کاغذ تحریر ۷۰ گرمی ۷۰ در ۱۰۰ یک‌میلیون و ۲۳۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود؛ همچنین هر بند کاغذ چینی ۷۰ گرمی ۶۰ در ۹۰ نیز امروز مانند هفته قبل یک‌میلیون و ۳۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

هر بند کاغذ ۷۰ در ۱۰۰، ۸۰ گرمی نیز در هفته جاری یک‌میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و کاغذ سایز ۶۰ در ۹۰ آن نیز یک‌میلیون و۳۸۰ هزار تومان در بازار عرضه شده است.

همچنین مقوای پشت طوسی شیت ۳۵۰ گرمی نیز کیلویی ۲۹۰ هزار تومان، ۱۸۰ گرمی کیلویی ۳۱۴ هزار تومان، ۲۳۰ گرمی کیلویی ۲۹۸ هزار تومان و ۲۵۰ گرمی کیلویی ۲۹۰ هزار تومان در بازار موجود است. کاغذ گلاسه سایز ۹۰ گرمی ۷۰ در ۱۰۰ نیز کیلویی ۵۱۵ هزار تومان، ۱۲۸ گرمی کیلویی ۵۱۵ هزار تومان، ۲۵۰ گرمی کیلویی ۵۴۰ هزار تومان و ۳۰۰ گرمی کیلویی ۵۱۵ هزار تومان در بازار عرضه شده است.

این گزارش حاکی از این است که به دنبال ثبات نرخ ارز، بهای هر کیلو مرکب گلاسه خارجی حدود ۳۱۰ تا ۳۲۰ هزار تومان، هر کیلو مرکب گلاسه ایرانی رنگی ۲۹۰ هزار تومان و هر کیلو مرکب گلاسه مشکی ۲۳۵ هزار تومان، هرکیلو مرکب تحریر رنگی ایرانی، ۲۲۵ هزار تومان و هرکیلو مرکب تحریر مشکی ایرانی نیز به قیمت ۱۸۶ هزار تومان در بازار قیمت‌گذاری شده است.

همچنین هرکیلو چسب سرد ایرانی حدود ۱۱۰ هزار تومان و چسب گرم، کیلویی ۲۵۰ هزار تومان، هر گالن الکل ایزوپروپیل نیز حدود ۹۰ هزار تومان و زینک دو ورقی چینی حدود ۷۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها