جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
پیش‌بینی ۴۰ برنامه جنبی برای نمایشگاه کتاب هرمزگان/ تلاش خانه کتاب و ادبیات برای برگزاری کیفی رویداد

هرمزگان - مدیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از پیش بینی ۴۰ برنامه جنبی برای نمایشگاه کتاب استان خبرداد.

امیر غنی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از روند اجرای هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، غرفه ها و جزئیات آن گفت و افزود: خانه کتاب و ادبیات ایران در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی، سنگ تمام گذاشته است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۵ غرفه کتاب های کمک آموزشی نیز به صورت مستقل در نمایشگاه حضور دارند.

غنی زاده اضافه کرد: تعداد ۵ ناشر بومی پرکار به نام‌های سومیتا، سلسله باران، سمت روشن کلمه، پَر سُرخ و نسیم بادگیر در این نمایشگاه غرفه دارند و آثار خودشان را با موضوعات مختلف ادبی، فرهنگی، تاریخ، ترجمه، روان شناسی و … نیز با تخفیف ۳۰ درصدی عرضه خواهند کرد.

مدیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان ادامه داد: تنها رسانه نوشتاری حاضر در این نمایشگاه، خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) است و رادیو خلیج‌فارس نیز در این مکان مستقر می‌شود.

مدیر واحد فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اذعان به حضور ادارات و نهادها در این نمایشگاه گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، باشگاه کتابخوانی، حوزه هنری، دانشگاه هرمزگان، انجمن های ادبی، انجمن هنری، انجمن هنرهای تجسمی، انجمن عکاسان، آموزشگاه خوشنویسان، موسسات فرهنگی و آموزشگاه هنری، حوزه علمیه، آستان قدس رضوی، فرمانده نیروی انتظامی، بندرعباس شهر خلاق صنایع دستی و … نیز در نمایشگاه غرفه دارند و به ارائه خدمات می‌پردازند.

او با اشاره به ایجاد سالن برنامه های جنبی در انتهای نمایشگاه افزود: حدود ۴۰ برنامه جنبی شامل شب‌های فرهنگی، رونمایی کتاب، کارگاه‌ها، نقد کتاب، نمایشگاه عکس، برنامه‌های کودک، بازی، نقاشی و … نیز پیش بینی شده است.

امیر غنی‌زاده در پایان با ابراز امیدواری از استقبال پرشور مردم، مسئولان، شرکتها، نهادها، سازمانها و … گفت: خانه کتاب ایران در برگزاری کیفی هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با یک تیم حرفه‌ای به صورت شبانه روزی کار می‌کند و در واقع برای هر چه بهتر شدن این رویداد بزرگ فرهنگی، سنگ تمام گذاشته است.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از ️۲۱ تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس واقع در خیابان بازرگانی محله امیرآباد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها