شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
اجرای طرح تقویت کسب و کارهای کوچک در کتابخانه‌های عمومی

البرز - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز به اجرای طرح تقویت کسب و کارهای کوچک در کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و هدف از اجرای این طرح را ایجاد مهارت‌های لازم در جامعه با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی دانست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، علی معدنی پور با بیان اینکه امروز کتابخانه‌های عمومی بر اساس نقشه راه تعیین شده اهداف خود را در جهت تقویت کسب و کارهای کوچک دنبال می‌کنند، اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی در جهت ارائه خدمات نوین به اعضا و آحاد مردم، موضوع آموزش کسب و کارهای کوچک را با همت کتابداران و تعامل با سازمان‌های مردمی پیگیری می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه درآمدزایی خانواده‌ها از دیگر اهداف اجرای کسب و کارهای کوچک در کتابخانه‌ها است، اضافه کرد: طرح تقویت کسب و کارهای کوچک با آموزش، کسب مهارت و در نهایت ایجاد درآمد برای خانواده‌ها نهایی می‌شود و هدف این طرح بزرگ در کشور ایجاد مهارت‌های لازم در جامعه با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی و به نتیجه رسیدن از این مهارت‌ها است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با بیان اینکه اقدامات پژوهشی مناسبی در حوزه کسب و کارهای کوچک صورت گرفته است، گفت: کتابخانه‌های عمومی استان البرز با برنامه‌ریزی به سمت و سوی نقش محوری در کسب و کارهای کوچک رفته است و با بهره‌مندی از تجربیات گذشته و تخصص اساتید حوزه‌های فنی و حرفه‌ای این مسیر هموار خواهد شد.

معدنی پور ضمن تقدیر از برگزاری نمایشگاه‌های کسب و کارهای کوچک در کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: در نمایشگاه‌های کسب و کارهای کوچک از ظرفیت نفرات برتر در حوزه کسب مهارت استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها