دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کتاب «شیوه ارتباطی امامان خردسال با شیعیان با تکیه‌بر سازمان وکالت» منتشر شد

گلستان- کتاب «شیوه ارتباطی امامان خردسال، امام جواد (ع)، هادی (ع)، مهدی (عج) با شیعیان با تکیه‌بر سازمان وکالت» به قلم حجت‌الاسلام سید جواد محمد زاده به همت انتشارات طاهری روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، کتاب «شیوه ارتباطی امامان خردسال، امام جواد (ع)، هادی (ع)، مهدی (عج) با شیعیان با تکیه‌بر سازمان وکالت» به قلم حجت‌الاسلام سید جواد محمد زاده در ۴۶ صفحه و به قیمت یک‌میلیون ریال توسط انتشارات طاهری در فهرست تازه‌های نشر استان گلستان قرار گرفت.

عصر امامت امامان، جواد (ع)، هادی (ع)، مهدی (عج) در سن کمتر از بلوغ و خردسالی، به باور نویسنده کتاب از دوره‌های مهم گسترش و تثبیت تشیع در جهان است.

شیعیان در مواجهه با امامان خردسال و نابالغ در عصر ملتهب فکری و فرقه‌ای، با انبوه موانع برای دسترسی سریع و آسان به قطب نمای رهبری و امامت جامعه؛ فعالیت‌های فکری و تربیتی خود را به‌مقتضای زمان و متناسب با فضای سیاسی بر اساس سازمان وکالت تنظیم می‌کردند که در این کتاب بدان اشاره‌شده است.

اما با تمام فشارها و محدودیت‌ها، گردبادهای توفنده شبهات، اسارت امامان دربند حاکمان، نتوانست از گرمای حرکت شیعی حول محور امام بکاهد؛ بلکه با استفاده از ابزار سازمان وکالت، موجب تکثیر و ترویج و ایجاد حلقه تفکر شیعیان در جهان شدند.

همچنین در این کتاب عنوان‌شده که شیعیان در اقصی نقاط اسلامی با ارتباط با وکلای امام از طرق مختلف توانستند باوجود فشار و اختناق شدید، مسیر پرتلاطم خط فکری و عقیدتی امام را دنبال و عملی سازند.

به گزارش ایبنا، حجت‌الاسلام سید جواد محمد زاده متولد سال ۱۳۶۱ است و تاکنون از وی کتاب‌هایی با عناوین لوازم‌التحریر نویسندگی، چگونه نمازخوان بسازیم و حوض انتظار روانه بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها