سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
مهلت ارسال اثر به «دومین مهرواره استانی قرآنی رضوان» تا پایان دی‌ماه تمدید شد

گلستان- مهلت ارسال اثر به «دومین مهرواره استانی قرآنی رضوان» به میزبانی شهرستان رامیان در استان گلستان تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رامیان، دومین مهرواره استانی رضوان با محوریت قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان و به همت کانون پرورش فکری و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان برگزار می‌شود و طبق اعلام دبیرخانه این رویداد مهلت ارسال اثر به آن تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید شد.

این رویداد قرآن محور در ۲ بخش نقاشی از داستان‌ها و پیام‌های قرآنی (ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۸ سال) و خلق شعر و داستان قرآنی و بازنویسی داستان‌های قرآنی (ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر ۲ اثر خود را با ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی، کد ملی، سن، شهرستان و شماره تماس) به دبیرخانه مهرواره ارسال کنند.

به گزارش ایبنا، از سوی دبیرخانه مهرواره، آیین اختتامیه و اهدای جوایز بهمن‌ماه سال جاری اعلام‌شده است و متقاضیان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر یا ارسال اثر به کانون پرورشی فکری شهرستان رامیان به نشانی میدان امام علی (ع)، خیابان حسینیه، کوچه شهید محلمانی مراجعه و یا با شماره‌های کانون تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها