یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
«خان‌کُشی» در شهرکرد نقد و بررسی می‌شود

چهارمحال و بختیاری- آیین رونمایی، معرفی و نقد و بررسی کتاب «خان‌کُشی» توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، آیین معرفی و نقد و بررسی کتاب «خان‌کشی» نوشته احسان قائدی، روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه ساعت ۱۵:۳۰ در محل کتابخانه مولوی شهرکرد برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور نویسنده این اثر و علاقه‌مندان به داستانهای تاریخی برگزار خواهد شد، مهر پویا صفار نویسنده و صاحب‌نظر در ادبیات داستانی؛ حسن رضایی خیرآبادی، نویسنده و استاد ادبیات؛ بابک زمانی‌پور، رئیس گنجینه آموزش‌وپرورش و مدرس تاریخ به معرفی و نقد و بررسی این اثر خواهند پرداخت.

کتاب «خان‌کُشی» روایتی داستانی برگرفته از واقعیت است که به مبارزه مردم استان چهارمحال‌وبختیاری علیه ظلم خوانین می‌پردازد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • امیر IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    خان ها آدمهای بزرگی بودن و همیشه با مردم خوب بودن.
  • محمد کریمی بابااحمدی JP ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    من از تمامی عزیزان بزرگوار تقاضامندم که این داستانهای بی بنیه را دنبال نکنند چونکه چنین چیزی امکان نداشته وندارد چرا ؟؟ چونکه منطقه چهارمحال یعنی چهارتا محله ها رعیت بودن شاید با کدخدا ویا ریش سفید خودشون در گیر شده باشند اما تحت هیچ شرایطی توان اینکه با خان بجنگند را نداشته اند از همه بزرگواران نویسند تقاضامندم که این داستانهارا به قلم نیاورند وجایگاه ومنظلت خوانین بختیاری راهم زیر سوال نبرند چرا چونکه این گونه داستان سرای بجز ناراحتی ونفاق چیز دیگه ای را به همرا نخواهد داشت
  • حسن عسگری IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    با سلام .. پرداختن به موضوع ظلم خوانین واقعا برای نسل امروز واجب است .. چون نسل جوان تحت تاثیر تعصبات قومیتی و اصالتی قرار گرفته و به نحوی هویت خوانین ظالم را یه افتخار می‌دادند. پیشنهاد اینجانب نقد این کتاب به همراه مستندی از خاطرات کهنسالان بصورت تهیه فیلم می باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها