دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کسب مجوز انتشار نشریه «انرژی پایدار و هوش مصنوعی» در دانشگاه صنعتی همدان

همدان - رئیس دانشگاه صنعتی همدان از کسب مجوز انتشار نشریه‌ «انرژی پایدار و هوش مصنوعی» از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نخستین بار در استان خبر داد.

امیر مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان اظهار کرد: نشریه «انرژی پایدار و هوش مصنوعی» به زبان انگلیسی و به صورت دو فصلنامه منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجوز این نشریه از سوی دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم صادر شده است افزود: تاسیس اولین نشریه علمی دانشگاه صنعتی در حوزه هوش مصنوعی و انرژی پایدار افتخار بزرگی برای دانشگاه و استان همدان است.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان بیان کرد: انتشار این نشریه در راستای ایفای تکلیف دانشگاه در حوزه ماموریت‌های محوله از سوی وزارت متبوع و مدیریت استان است و همچنین این موضوع نشان از سطح علمی بالای دانشگاه صنعتی همدان در حوزه‌های مختلف است.

مومنی با اشاره به اینکه فراخوان پذیرش مقالات از اعضای هیأت علمی و پژوهشگران در سطح کشور به زودی انجام خواهد شد، تصریح کرد: دانشگاه صنعتی همدان از اساتید مجرب و توانمند در حوزه‌های مختلف مهندسی و فنی برخوردار است که می‌توانند در انتشار جدیدترین یافته‌های علمی در حوزه‌های تخصصی نشریه فوق نقش مؤثری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هیئت تحریریه نشریه «انرژی پایدار و هوش مصنوعی» از اعضای هیئت علمی برجسته دانشگاه صنعتی همدان و سایر دانشگاه‌های مطرح داخلی و خارجی هستند، افزود: این نشریه جزو معدود نشریات علمی به لحاظ موضوع در سطح دانشگاه‌های کشور است و می‌تواند نقش تاثیرگذاری در ارتقای سطح دانش علمی و تخصصی کشور در حوزه‌های مربوطه داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها