شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
مسابقه کتاب‌خوانی «فرهنگ مختصر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» در لرستان برگزار می‌شود

لرستان - دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر لرستان از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «فرهنگ مختصر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا در در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه کتاب‌خوانی «فرهنگ مختصر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» با همکاری ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در لرستان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر لرستان با اشاره به ظرفیت بالای مدارس علمیه لرستان، گفت: در جلسه هماهنگی نهادهای حوزوی استان مصوب شد به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مسابقه کتاب‌خوانی در بین طلاب و خانواده‌های حوزوی ۲۶ مدرسه علمیه برادران و خواهران برگزار شود.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نیا، افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی در ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در حال اجرا است.

وی گفت: یکی از تجربیات موفق ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در چند سال گذشته، برگزاری مسابقات «معجزه تذکر لسانی با همکاری اداره کتابخانه‌های لرستان» «راز حجاب» «کتاب‌خوانی دستگاه‌های حاکمیتی» «مسابقه کتاب‌خوانی دانش‌آموزی در دوران کرونا در بستر شبکه شاد» است‌.

مهدوی‌نیا با اشاره به اینکه این طرح‌ها این امر یکی از حرکت‌های فرهنگی تأثیرگذار در لرستان هستند افزود: این مسابقه به‌صورت مجازی با اهدای جوایز ویژه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها