سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
«بال‌هایم را باز می‌کنم» روانه بازار نشر شد

کتاب «بال‌هایم را باز می‌کنم» نوشته نادیا حسین با تصویرگری اِلا بیلی و ترجمه نینا فراهانی از سوی انتشارات کتاب چ (کودک و نوجوان انتشارات چشمه) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «بال‌هایم را باز می‌کنم» به قلم نادیا حسین است و موضوع اصلی این داستان درباره این است که به خودمان افتخار کنیم برای آنچه که هستیم.

داستان کتاب درباره پسربچه‌ای است که رنگ پوستش سبزه است و یک مرغ‌عشق زرد و آبی دارد. نام این پرنده رایف است. پسربچه و رایف با هم به همه‌جا می‌روند؛ خانه مادربزرگ، سوپرمارکت، قله کوه و… اما آن‌ها تا به حال به باشگاه تفریحی نرفته‌اند. امروز اولین‌روز باشگاه تفریحی است. همه دخترها و پسرها مشغول کاری هستند؛ اما یک چیزشان شبیه هم است، هیچ‌کدام‌شان یک مرغ عشق روی شانه‌اش ننشسته. پسربچه داستان ما نگران است؛ چرا که نکند او هم باید مثل بقیه باشد.

در سایت واتراستونز درباره این کتاب نوشته شده: «در سومین همکاری نادیا حسین و الا بیلی داستانی شیرین و تأثیرگذار درباره شهامت خود بودن روایت می‌شود. این کتاب برای تشویق بچه‌ها به یافتن صدایشان و درآمدن از پوسته‌شان عالی است.».

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«به رایف نگاه می‌کنم که آن بالا ایستاده و با افتخار سینه‌ی پَردار کوچکش را باد کرده. نگران می‌شوم.

با خودم فکر می‌کنم:

نکند من هم باید مثل بقیه باشم.

شاید نباید مرغ‌عشق داشته باشم.»

انتشارات کتاب چ (کودک و نوجوان انتشارات چشمه) کتاب «بال‌هایم را باز می‌کنم» نوشته نادیا حسین با تصویرگری اِلا بیلی و ترجمه نینا فراهانی را با شمارگان هزار نسخه و به بهای ۸۸ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط