شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کودکان کردستان با نقاشی و دلنوشته‌هایشان با کودکان غزه همدردی کردند

کردستان - مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در قالب ویژه برنامه «من یک کودک فلسطینی هستم» با کودکان غزه ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان شنبه در حاشیه برگزاری این ویژه برنامه در مرکز شماره سه سنندج اظهار کرد: ویژه برنامه های «من یک کودک فلسطینی هستم» با موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کودکان بی گناه غزه در مراکز کانون استان کردستان با حضور کودکان و نوجوانان کردستانی برگزار شد.

حمیدرضا گوهری، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کشی این رژیم گفت: قصه گویی اینجا سرزمین من است، نقاشی گروهی، خوانش دل نوشته‌های بچه های غزه با استفاده از کتاب باغ‌های امید و تهیه کاردستی بادبادک و تقدیم به کودکان غزه با حضور کودکان و نوجوانان سقزی در مرکز شماره ۱ سقز برگزار شد.

وی افزود: برنامه ویژه «من یک کودک فلسطین هستم» و دیگر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در کامیاران نیز برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان تصریح کرد: سلام بر بچه‌های فلسطین، کارت سازی، قصه گویی اینجا سرزمین من است نیز توسط مربیان مرکز شماره سه سنندج برای کودکان و نوجوانان اجرا شد.

دانش آموزان مدارس سریش آباد، دهگلان، قروه و شماره ۵ سنندج نیز با حضور در این مراکز با نوشتن دلنوشته، کلاژ، نقاشی پرچم فلسطین و نوشتن شعار با کودکان غزه همدردی کردند و حمایت خود را از این کودکان مظلوم اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محیا IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    دوست دانش آموز صبورم
  • محمد IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها