دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
شاهرود 17 کتابخانه فعال دارد/ توسعه مطالعه در بوستان‌ها

شاهرود- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرود از فعالیت 17 کتابخانه عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: توسعه کتابخوانی در بوستان‌ها یکی از برنامه‌های ما در شاهرود است.

سید ابراهیم موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از شاهرود، ضمن اشاره به فعالیت 17 کتابخانه عمومی در شهرستان شاهرود، تاکید کرد: شاهرود بیشترین میزان کتابخانه و اعضای کتابخانه های عمومی استان سمنان را به خود اختصاص داده است. 

وی با بیان اینکه هشت کتابخانه روستایی و 9 کتابخانه شهری در شهرستان شاهرود فعال است، ابراز کرد: توسعه فرهنگ کتابخوانی در روستاها از مهمترین برنامه های کتابخانه های عمومی استان سمنان و متعاقباً اداره کتابخانه های عمومی در شهرستان شاهرود است. 

رئیس کتابخانه های عمومی شاهرود از ترویج مطالعه در بوستان‌ها و فضاهای عمومی مانند پارک‌ها به مثابه یکی از اولویت ها و سیاست گذاری‌های این اداره یاد کرد. 

موسوی بیان کرد: فضای مسجدها، بوستان‌ها و برخی مکان‌های عمومی شهری برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با همکاری شورای شهر و شهرداری و انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دنبال می‌شود. 

وی افزود: با هماهنگی‌های برون بخشی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود مقرر شده تا کتابداران از ظرفیت فضاهای عمومی مانند بوستان ها برای اجرای برنامه های ترویجی در حوزه مطالعه استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها