پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کتاب خاطرات «عیسی جبهه مقاومت» در دامغان رونمایی می‌شود

سمنان- معاون استاندار سمنان از رونمایی کتاب «عیسی جبهه مقاومت» در حاشیه هشتمین کنگره مجاهدان در غربت ویژه زندگی و خاطرات حجت‌الاسلام عیسی طباطبایی در دامغان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، احمد ریواده شامگاه چهارشنبه در نشست خبری از برگزاری هشتمین کنگره مجاهدان در غربت در شهرستان دامغان خبر داد و تاکید کرد: بیان خاطرات، رونمایی از کتاب و تاریخ شفاهی و ... در زمره بخش های این کنگره است. 

از رونمایی کتاب عیسی جبهه مقاومت در حاشیه هشتمین کنگره مجاهدان در غربت ویژه زندگی و خاطرات  حجت‌الاسلام عیسی طباطبایی در دامغان خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام عیسی طباطبایی یکی از بزرگترین مجاهدان در غربت محسوب می شود که پرداختن به زندگی ایشان در کنگره پیش رو، صورت خواهد پذیرفت. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه طباطبایی در زمره مجاهدان در غربتی محسوب می شود که خدمات شایانی را به جبهه مقاومت در لبنان ارائه کرده است، تاکید کرد: کتاب خاطرات ایشان همراه با یک تمبر یادمان از وی، در کنگره پیش رو رونمایی خواهد شد. 

ریواده با بیان اینکه طباطبایی 26 مرکز فرهنگی شیعیان را راه اندازی کرده است، ابراز کرد: وی در راه اندازی تلویزیون المنار نیز نقش داشت که نشان از نقش آفرینی کلیدی ایشان دارد. 

وی با بیان اینکه این اجلاسیه و مراسم رونمایی روز شهادت امام رضا(ع) ساعت 15 در دانشگاه دامغان برگزار می شود، بیان کرد: وزیر امور خارجه سخنران این مراسم خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها