یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
برنامه فرهنگی گوهر فاطمی ویژه بسیجیان زنجانی برگزار می‌شود

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: برنامه فرهنگی گوهر فاطمی ویژه بسیجیان زنجانی برگزار می‌شود.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب « جشنواره گوهر فاطمی» ویژه بسیجیان زنجانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در 4 محور برگزار خواهد شد، اضافه کرد: عفاف و حجاب؛ جهاد و ایثارگری، عفاف و حجاب؛ فرهنگ و هنر، عفاف و حجاب؛ دانش و پژوهش، عفاف و حجاب؛ خلاقیت و نوآوری محورهای این جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه رشته‌های این جشنواره شامل فیلم کوتاه، عکس، نقاشی، دلنوشته، شعر، طراحی پوستر، گروه سرود و گروه تئاتر است، افزود: هر نفر فقط می تواند یک اثر در یک رشته ارسال  کند، البته در رشته گروه سرود و تئاتر ارسال اثر آزاد است.

رستمخانی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا پنجم شهریورماه خواهد بود، اضافه کرد: در هر رشته به آثار برتر جوایز ویژه اهدا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه با برگزاری چنین جشنواره‌هایی هنرمندان حوزه‌های مختلف شناسایی می‌شوند، افزود: در این جشنواره نیز فیلم سازان بسیجی استان زنجان مورد شناسایی قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: هنر در جنگ نرم به عنوان سلاحی مهم در برابر دشمن محسوب می‌شود و ما باید جهت تقویت این صلاح از هنرمندان عزیز حمایت کنیم.

رستمخانی با اشاره به اینکه تلاش ما این است که به واسطه تولیدات هدفمند و مؤثر هدایت و راهبری هنری و ادبی اتفاق بیفتد، افزود: آنچه مسلم است یکی از ضروریات اصلی ما تربیت هنرمند تراز انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اعضای فعال این سازمان در استان گفت: هنرمندان در بخش‌های مختلف از جمله نویسندگی، تئاتر، خوشنویسی، راوی، خبرنگاری، نقاشی از اعضای بسیج هنرمندان استان زنجان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها