چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
نمایشگاه کتاب در اسفراین افتتاح شد

خراسان شمالی- مدیر فروشگاه کتاب باغ کاغذی گفت: به مناسبت ایام محرم، نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مقابل مسجد اعظم امام خمینی ( ره) اسفراین آغاز به کار کرد.

وحید قارشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اسفراین، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در شهرستان اسفراین را به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی راه اندازی، که با استقبال گسترده مردم روبرو شده است.
 
وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب در ایام محرم بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی مردم با محصولات مذهبی و فرهنگی و بالابردن سطح ارتقای فرهنگی مخاطبان است.
 
قارشی خاطر نشان کرد: ظرفیت نمایشگاه کتاب به آن دلیل که به طور مداوم در شهرستان اسفراین برگزار می‌شود؛ باعث افزایش سرانه مطالعه مستمر همشهریان می‌شود.
 
وی ایجاد نمایشگاه‌های کتاب در ایام پر مخاطب را مجالی مناسب برای ارتباط با علاقمندان و کتابخوانان حوزه کتاب و ادبیات بیان کرد.
 
مدیر فروشگاه کتاب باغ کاغذی تصریح کرد: در این نمایشگاه حدود ۱۲ هزار جلد کتاب از انتشارات مختلف از سراسر کشور عرضه شده است که تا کنون مشتریان محصولات مذهبی و فرهنگی در صدر علاقمندان به کتب ارائه شده هستند.
 
وی گفت: بیشترین استقبال کنندگان این نمایشگاه کودکان و نوجوانان بوده‌ و تاکنون حدود ۷۰ درصد کتب این نمایشگاه به فروش رفته است.
 
قارشی با اشاره به عناوین گوناگون کتب این نمایشگاه افزود: کتب با عناوینی از جمله روانشناسی، تاریخی، رمان، مذهبی و فرهنگی هر کدام علاقمندان بخصوصی را جذب خود کرده است.
 
وی در پایان با اشاره به محصولات ناب ارائه شده مذهبی در این نمایشگاه گفت: محصولات مذهبی و فرهنگی در صدر پر فروش‌ترین کتب بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها