سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
حضور مرکز تخصصی پژوهش‌های فقهی معاصر  با بیش از 100 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) از حضور مرکز تخصصی پژوهش‌های فقهی معاصر با بیش از 100 عنوان کتاب در سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم خبر داد.

حجت‌الاسلام  اکبری شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، ضمن اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) درباره حضور این انتشارات در سی‌امین‌ نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: این مرکز در بخش‌های مختلف علوم اسلامی آثار ارزشمندی تولید کرده و در بحث قرآن کریم، در قالب مرکز تفسیر، فعالیت‌های پژوهشی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: مرکز فقهی در قالب گروه فقه قرآن و حدیث هم توانسته تألیفات و آثار ارزشمندی منتشر کند و در اختيار پژوهشگران و محققان قرار دهد.

این فعال حوزه نشر  تصریح کرد: مرکز فقهی تحت اشراف آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی در قم به عنوان مرکز تخصصی پژوهش های فقهی معاصر شناخته شده است که با بیش از صد عنوان کتاب در عرصه قرآن و فقه در سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور یافته است.

اکبری شاهرودی بیان کرد: آثاری همچون «فقه القرآن»، «مدخل التفسیر»، «مقدمات بنیادین علم تفسیر»، «آیه التطهیر رؤیه مبتکره»، «بازپژوهی آیات معاد»، «آیات‌الاحکام»، «الحجاب فی القرآن الکریم»، «بازپژوهی تحریف‌ناپذیری قرآن» «آیات الولایه»، «تمسک العتره الطاهره بالقرآن الکریم»، «امامت اهل‌بیت در قرآن» در نمایشگاه قرآن عرضه شده است.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) اضافه کرد: سعی ما بر این است که بتوانیم با حضور کارشناسان مرکز، پاسخگوی سؤالات مراجعه کنندگان عزیز در زمینه مباحث قرآنی باشیم و از ظرفیت عظیم این نمایشگاه در ترویج معارف قرآنی، استفاده ببریم و پیام قرآن را در همه عرصه‌ها به‌خصوص در عرصه شیوه و سبک زندگی قرآنی، تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار ایبنا، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ فروردین در مصلی امام‌ خمینی تهران گشایش یافته و تا ۲۶ فروردین از ساعت ۱۷ الی ۲۴ به روی علاقمندان باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها