یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
مسابقه کتابخوانی «صعود 40 ساله» برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی براساس کتاب «صعود چهل ساله» برای مخاطبان بزرگسال خبر داد.

امیرعلی نیک‌بخش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در زنجان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: در پاسداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های بنیاد شهید با محوریت شهدا و پاسداشت مقام شامخ این بزرگواران اجرا می‌شود، افزود: دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، رونمایی از کتاب‌های موضوعی شهدا، پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه‌های این دهه است.

نیک‌بخش اضافه کرد: تبلیغات مجازی از طریق صدا و سیما و تبلیغات محیطی، توزیع کتاب «نشانی ازعرشیان» روایت زندگی شهدای انقلاب زنجان در ادارات و برگزاری کلاس‌های تقویت بنیان خانواده نیز در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی براساس کتاب «صعود چهل ساله» سید‌محمدحسین راجی و سید‌محمد رضا خاتمی خبر داد و گفت: مخاطبان این مسابقه کتابخوانی رده سنی جوان و بزرگسال (بالای 15 سال) هستند.

وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این مسابقه تا 30 بهمن‌ماه است، اضافه کرد: فایل کتاب مربوطه در سایت اداره کل بارگذاری شده و علاقه‌مندان برای دانلود نسخه پی‌دی‌اف کتاب می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

نیک‌بخش به جوایز مسابقه اشاره کرد و گفت: جایزه ۳ نفر اول نفری ۳۰ میلیون ریال، جایزه ۳ نفر دوم نفری ۲۰ میلیون ریال و جایزه ۳ نفر سوم  نفری ۱۰ میلیون ریال است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه بنیاد شهید از کتاب‌های موضوعی شهدا حمایت می‌کند، گفت: ناشران و نويسندگاني كه درصدد تاليف و انتشار كتاب داستان، خاطره، زندگينامه باشند حمایت می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها