سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
پرفروش‌‌های بهار کتابفروشی‌‎های به‌نشر اعلام شد

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) پرفروش‌ترین آثار و کتاب‌های موجود در کتابفروشی‌های سراسر کشور این انتشارات در فصل بهار را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، به نقل از  روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر گفت: بالغ بر 20 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در اطراف حرم مطهر رضوی، نقاط مختلف و مهم شهر مشهد و همچنین تعدادی از شهرهای دیگر مانند تهران، گرگان، قم و ... در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر این موارد، درگاه اینترنتی Behnashr.com به عنوان فروشگاه اینترنتی نیز در حال فعالیت است.

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) درمورد کتاب‌های پرفروش فصل بهار گفت: در 3 ماه فرورودین، اردیبهشت و خرداد سال جاری، از مجموع گزارش‎‌های ثبت شده سیستم مرکزی فروش در کتابفروشی‎‌های به‌نشر در گروه سنی بزرگسال، 3 اثر: رمان «مرا با خودت ببر» به قلم مظفرسالاری، رمان «آبی‌ها» به نویسندگی مرحوم استاد سعید تشکری و کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» به قلم محمد حکیمی، بالاترین استقبال را داشته‌اند.

سعیدی ادامه داد: در گروه سنی نوجوان نیز در همین بازه‌ی زمانی، مجموعه‌ی «قصه ما مثل شد» به نویسندگی محمد میرکیانی و رمان «من و آقای همسایه» به قلم علیرضا متولی نیز پروفروش‌ترین آثار بوده‌اند.

وی با بیان اینکه «کتاب‌های پروانه» به‌عنوان آثار به‌نشر ویژه گروه سنی کودک منتشر می‎‌شوند، گفت: در این گروه سنی نیز مجموعه «داستان‌های شکر خدا» به قلم خانم کِلرژوبرت، مجموعه «قصه‌های حنانه» به نویسندگی علی باباجانی، کتاب «خوشبختی‌های خانواده خوشبخت» به قلم سپیده خلیلی و مجموعه «ترانه‌های نیایش» که در جلدهای مختلف و شاعران متعددی سروده شده است، جزو آثار پرفروش فصل بهار کتابفروشی‌های به‌‎نشر قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها