جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
نمایشگاه مجازی کتاب تهران فراگیر است

ابوالفضل همراه گفت: امروزه تکنولوژی به کمک بشر آمده تا راحت‌تر بتواند ارتباط برقرار کند. یکی از مزیت‌های نمایشگاه مجازی کتاب تهران فراگیر بودن آن است، یعنی هرکس در هر زمانی می‌تواند در آن گشتی بزند و کتاب خریداری کند.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ابوالفضل همراه؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و رئیس فرهنگسرای نیاوران در گفت‌وگو با ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ضمن دعوت از همه مردم برای خرید کتاب در سامانه نمایشگاه، بیان کرد: دیدن و خرید کتاب در فضای مجازی، برای مردمی که در مناطق دور از دسترس به نمایشگاه کتاب زندگی می کنند، حسن‌های بی‌شماری دارد، زیرا هر شخص می‌تواند بدون صرف هزینه و طی کردن مسافت طولانی برای آمدن به نمایشگاه کتاب، تنها با چند کلیک کتاب مورد علاقه خود را سفارش دهد.
 
وی افزود: امروزه تکنولوژی به کمک بشر آمده تا راحت‌تر بتواند ارتباط برقرار کند. یکی از مزیت‌های نمایشگاه مجازی کتاب تهران فراگیر بودن آن است یعنی هرکس در هر زمانی می‌تواند در آن گشتی بزند و کتاب خریداری کند.
 
این بازیگر عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون، درباره میزان مطالعه خانواده خود، گفت: من و همسرم یک ساعت مشخصی را برای مطالعه انتخاب کرده‌ایم و هنگامی که فرزندانمان خواب هستند از ساعت 10 شب به بعد به مطالعه می‌پردازیم.
 
ابوالفضل همراه همچنین درباره دوران کودکی‌اش و گره خوردن روح و روانش با کتاب، اظهار کرد: در دوره قدیم هنگامی که کودکی بیش نبودیم، فرصت بیشتری برای مطالعه داشتیم، چون عده‌ای حتی یک تلویزیون برای تماشا کردن نداشتند چه برسد به تبلت، تلفن همراه و نرم‌افزارهای نوین ارتباطی امروزی. در مناسبت‌های مختلف پدر و مادرم کتاب هدیه می‌دادند و اینطور شد که روح و روانم با مطالعه عجین شد و حالا در بزرگسالی هم از کتاب جدا نشده‌ام.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها