جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
میزبانی سروستانی‌های کتاب‌دوست از خبرنگاران در یک وبینار کتابی

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سروستان از برگزاری وبینار «خبرنگاران و کتابخانه‌ها؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار خبر داد.

راحله شبان سروستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های فراشبند، سروستان و نی‌ریز به مناسبت روز خبرنگار، این برنامه برخط را برگزار می‌کند.
 
به گفته وی، در ویژه‌برنامه «خبرنگاران و کتابخانه‌ها؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»، محمدحسین نیکوپور، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، محمود شبان سروستانی، دبیر انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس، طاهره عالیشوندی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و امین رجبی سردبیر هفته‌نامه «نی‌ریزان فارس» پیرامون فرصت‌ها و چالش‌های کار رسانه‌ای و پیوند آن با کتاب به بیان سخن می‌پردازند.
 
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سروستان با بیان اینکه این وبینار ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۶ مرداد برگزار می‌شود گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در برنامه بدون نیاز به نصب نرم افزار، در ساعت اجرای برنامه می‌توانند به لینک www.skyroom.online/ch/farspl/sarvestanpl مراجعه کرده و با انتخاب گزینه میهمان وارد جلسه شوند.
 
مدیر انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان سروستان یادآور شد: کتابخانه عمومی شهرستان سروستان با نام علامه طباطبایی بیش از نیم قرن پیشینه دارد و یکی از کتابخانه‌های عمومی با سابقه ایران به شمار می‌رود.
 
به گفته شبان سروستانی، کتابخانه عمومی علامه طباطبایی در سال ۱۳۴۷ در ساختمان شهرداری سروستان آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۶۱ به ساختمان فعلی کتابخانه منتقل شد. این کتابخانه در حال حاضر با زیربنای ۱۱۶۰ متر مربع و ۲۹ هزار جلد کتاب به اهالی سروستان ارائه خدمت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها