شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
فروغ فرخزاد، واسط ازدواج مجدد پیمان قاسم‌خانی

ادبیات پیونددهنده آدم‌هاست و این بار شاهد ازدواج دو هنرمند به واسطه ساخت یک مستند ادبی بودیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شخصیت‌های شناخته شده یا همان سلبریتی‌ها به دلیل شهرتی که دارند؛ همیشه زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند و به همین دلیل حتا خبر ازدواج و طلاق آنها نیز خیلی زود در فضای مجازی منتشر یا به اصطلاح وایرال می‌شود. از این رو، طی روزهای گذشته نیز شاهد  انتشار خبر ازدواج مجدد پیمان قاسم‌خانی، فیلمنامه‌نویس و کارگردان با میترا ابراهیمی، روانشناس و مستندساز بودیم که به سرعت در فضای مجازی پخش شد.
 
جالب است بدانید که باب آشنایی این دو نفر فروغ فرخزاد و فرزندش، کامیار شاپور است. میترا ابراهیمی که دکترای روانشناسی دارد، تاکنون چندین مستند ساخته است. گفته می‌شود او دوره‌های فیلمنامه‌نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را هم گذرانده است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم‌خانی و میترا ابراهیمی که باعث آشنایی این دو نفر شد، به سال ۱۳۹۸ باز می‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه‌گذاری قاسم‌خانی مستند «کامی» را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.
 
 
مستند «کامی» روایتگر زندگی کامیار شاپور (فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور) است. پرتره‌ای از مردی که می‌توان او را نماد عزلت آدمی در دوران معاصر دانست. این مستند تلاش می‌کند به درونیات و خلوت کامیار شاپور احترام بگذارد و او را فارغ از اینکه فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است، به عنوان هنرمندی مستقل با رویا و آرمان شخصی معرفی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها