سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
نقدوبررسی "سه‌گانه گذرگاه" در شهرکتاب بهشتی

نشست هفتگی شهر کتاب در روز پنج‌شنبه 2 آذر ساعت ۱۶:۳۰ به بررسی "سه‌گانه گذرگاه" اختصاص دارد. این نشست با حضور محمدحسن شهسواری و محمد جوادی، مترجم اثر در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هم‌زمان با روز کتابگردی، جلسه‌ی نقد و بررسی "سه‌گانه‌ی گذرگاه" اثر جاستین کرونین را با حضور محمدحسن شهسواری و محمد جوادی برگزار می‌شود.

«گذرگاه» داستان 10 سال آینده را روایت می‌كند كه در آن زمان، ارتش ایالات متحده‌ی آمریكا با تزریق نوعی ویروس ناشناخته به محكومان به مرگ در زندان‌ها، آن‌ها را موش آزمایشگاهی خود قرار می‌دهد. این ویروس‌ یک قدرت بالقوه برای درمان سربازان صدمه‌دیده در جنگ است و پس از ورود به بدن افراد، آن‌ها را به موجوداتی فوق بشری و خون‌آشام تبدیل می‌كند كه این موجودات پس از آن، آمریكا را به كشوری فاجعه‌زده و مصیبت‌بار تبدیل می‌كنند.

سه‌گانه‌ گذرگاه (با نام‌های گذرگاه، دوازده و شهر آینه‌ها)،  نوشته جاستین کرونین است. این مجموعه مانند بیشتر رمان‌هایی از این دست از تأثیرات ژانرهای وحشت، علمی‌تخیلی و فانتزی بهره برده است.

علاقه‌مندان به حضور در این جلسه می‌توانند در روز پنج‌شنبه، دوم آذر از ساعت ۱۶:۳۰ به فروشگاه شهر کتاب بهشتی واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۵۵۳۹۸۹ تماس بگیرند.
 
 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها