یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
استقبال از نسخه تلویزیونی رمان «شکارچی ذهن»

سریال جدید دیوید فینچر، کارگردان شناخته‌شده هالیوود که اقتباسی از رمان «شکارچی ذهن» نوشته جان ای. داگلاس است جمعه گذشته از «نت‌فلیکس» پخش شده و از بینندگانش نمره قبولی گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از تایم، دیوید فینچر، کارگردان سرشناس آمریکایی تاکنون آثار داستانی زیادی را تبدیل به اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی کرده است. وی در تازه‌ترین کار خود به سراغ داستان «شکارچی ذهن» نوشته جان ای. داگلاس رفته است. نخستین قسمت از این سریال تلویزیونی، که تهیه‌کننده آن شارلیز ترون بازیگر محبوب سینما است، سیزدهم اکتبر (21 مهر) از شبکه «نت‌فلیکس» پخش شد که نقدهای مثبت زیادی را کسب کرد.
 
«شکارچی ذهن» داستان افسر پلیس اف‌بی‌آی را روایت می کند که با قاتلین زنجیره ای زیادی مصاحبه می‌کند تا از مکانیسم ذهن‌شان باخبر شده و در آینده به افسران پلیس برای دستگیری قاتلین زنجیره‌ای کمک کند.
 
دیوید فینچر پیش از این نیز اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از کتاب‌های «ماجرای عجیب بنجامین باتن»، «دختر گمشده»، «دختری با خالکوبی اژدها»، «باشگاه مبارزه»، و «زودیاک» ساخته است که همگی مورد استقبال بینندگان قرار گرفته است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها