یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
​برگزاری همایش جایزه ادبی هافز در خانه کتاب

نخستین همایش جایزه هافز روز جمعه (21 مهرماه)‌ در سرای کتاب موسسه خانه کتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا)، موسسه «هنر، ادب، فرهنگ زنان» (هافز) که با همکاری موسسه‌ی خانه کتاب توانست بررسی آماری، موضوعی و داوری بیش از هزار عنوان کتاب شعر سال 1395 (شاعران کتاب اولی) را زیر نظر شاعران محمدعلی بهمنی، هرمز علی‌پور، حامد ابراهیم‌پور و حمید شکارسری با موفقیت به مرحله پایانی برساند، ده کتاب شعر برتر سال 95 دست انتخاب کرد و قرار است در همایشی و با برگزاری دو کارگاه آموزشی: «راه‌کارهایی برای بهبود شعرسرایی کلاسیک» و «موسیقی شعر آزاد» از برگزیدگان این جایزه تقدیر کند.

به همین دلیل نخستین همایش این جایزه از ساعت 17 تا 19 و 30 دقیقه روز جمعه (21 مهرماه)‌  با حضور شاعران و علاقه‌مندان حوزه شعر در سرای کتاب موسسه خانه کتاب برگزار خواهد شد.
 
در این نشست محمدعلی بهمنی، هرمز علی‌پور، حامد ابراهیم‌پور و حمیدرضا شکارسری به سخنرانی خواهند پرداخت و شاعران مطرح کشورمان مانند غلامرضا طریقی و رحیم رسولی شعرخوانی می‌کنند. 

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در زمان یادشده به سرای کتاب موسسه خانه کتاب به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین جنوبی و برادران مظفر جنوبی، پلاک 1178 مراجعه کنند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها