پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
ولایتی: جشنواره رضوی سبب تقدیم کتاب‌های بسیار ارزشمندی به ایران و جهان اسلام شده است

دکتر علی‌اکبر ولایتی در حاشیه مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کتاب سال رضوی در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری هرساله این جشنواره سبب شده است تا کتاب‌های بسیار ارزشمندی تقدیم مردم ایران و جهان اسلام شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، علی اکبر ولایتی در حاشیه مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کتاب سال رضوی در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره کتاب سال رضوی یک حرکت عمیق و اثرگذار فرهنگی است که هر ساله رو به کمال بوده است.

وی افزود: آستان قدس رضوی با برگزاری جشنواره کتاب سال رضوی فعالیت‌های خوبی را در زمینه پژوهش‌‌های صورت‌گرفته در مورد زندگی حضرت رضا (ع) و معارف مربوط به آن حضرت انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: این خود وسیله‌ای است برای تشویق افراد صاحبنظر و فرهیختگانی که در این حوزه تحقیق و کار می‌کنند تا بتوانند آثار خود را عرضه دارند.

ولایتی با اشاره به سیر برگزاری این جشنواره در سال‌های اخیر و اثرگذاری‌های آن اظهار کرد: برگزاری هرساله این جشنواره سبب شده است تا کتاب‌های بسیار ارزشمندی تقدیم مردم ایران و جهان اسلام شود و ما امروز می بینیم که یکی از کتاب‌هایی که در این جشنواره حایز رتبه و جایزه شد، کتاب «دایرةالمعارف رضوی» بود.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل عنوان کرد: جشنواره کتاب سال رضوی همه‌ساله رو به تکامل بوده و موجب ترویج معارف اهل بیت علیهم‌السلام به ویژه حضرت رضا (ع) شده است.

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی پیش‌ازظهر امروز پنجشنبه 12 شهریور 1394 در محل تالار همایش‌های بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها