دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
تغدیه ورزشی پیشرفته به بازار کتاب آمد

استاد دانشكده تربيت بدني و علوم ورزشي دانشگاه شيراز از ترجمه کتاب تغدیه ورزشی پیشرفته خبر داد و گفت: ویژگی این کتاب دسته‌بندی رشته‌های ورزشی به گروه‌های سرعتی، استقامتی و قدرتی است. این وجه تمایز فرصت استفاده از مطالب این کتاب را برای همه ورزشکاران و مربیان فراهم کرده است.-

دکتر محسن ثالثی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره محتوای این نوشتار بیان کرد: این کتاب اصول و برنامه‌های غذایی مناسبی از 10 روز پیش از مسابقه تا روز مسابقه و در جریان آن را به ورزشکاران ارایه می‌دهد.

وی درباره نقطه قوت این نوشتار گفت: کتاب تغدیه ورزشی پیشرفته می‌تواند به عنوان منبع درسی برای دانشجویان تربیت‌بدنی مقطع کارشناسی ارشد به شمار ‌آید. البته پیش از این، مطالب کتاب تغدیه ورزشی پیشرفته در قالب متن‌های انگلیسی به عنوان دروس تخصصی زبان انگلیسی به دانشجویان ارایه می‌شد.

عضو هيات علمي دانشگاه شيراز ادامه داد: همچنین مطالب این اثر برای ورزشکاران حرفه‌ای هم قابل استفاده و مفید است. اینک مباحث کتاب تغدیه ورزشی پیشرفته در آمریکا و کشورهایی که از آمریکا الگوبرداری می‌کنند، مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به این‌که ترجمه کتاب تغدیه ورزشی پیشرفته را با همکاری حمیدرضا صادقی‌پور و امین محرابی انجام داده است، اظهار کرد: این کتاب در مرحله ویرایش قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود برای سال تحصیلی جدید به همت نشر حتمی روانه بازار کتاب بشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط