چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
گردهمایی نویسندگان بین‌المللی در پنجمین مجمع جهانی مدیریت

پنجمین مجمع جهانی مدیریت از فردا ۲۶ بهمن ماه، در تهران آغاز به کار خواهد کرد. در این مراسم، هفت سخنران بین‌المللی که اغلب از نویسندگان مطرح کتاب‌های مدیریت هستند حضور خواهند داشت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مهم‌ترین مهمان این مراسم، پرفسور لوییس هویت، نویسنده 10 کتاب شناخته‌شده رشته مدیریت از جمله «تحول سازمانی» و «خدمات متعالی برای مشتریان» است. این استاد مدیریت دانشگاه هاروارد آمریکا، ریاست تیم تحقیق سازمانی و مشاور سودآوری چهار کمپانی بزرگ جهان را نیز بر عهده داشته است. 

«تیم بین»، نویسنده چندین جلد کتاب در حوزه افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس، بحران و سلامت در محیط کار از  «چگونه ساعت بدنتان را به عقب بازگردانید» و «چگونه ساعت عمرتان را به عقب بازگردانید» است و یکی از نوابغ مدیریت استرس و سلامت مدیران در جهان محسوب می‌شود.
 
نویسنده دو کتاب مطرح کشور کانادا در حوزه مدیریت چون «ویتامین C برای سازمانی سالم» و «رهبری سازمانی» نیز دیگر سخنران این مراسم خواهد بود. جوزف شرین به مدت 25 سال مدیر کل بازاریابی و خدمات مشتریان سومین کمپانی بزرگ جهان یعنی IBM بوده است.
 
همچنین کریس اسکینر، یکی از نوابغ تحلیل بازارهای مالی و پیش‌بینی اقتصاد آینده و نویسنده 9 جلد کتاب مطرح در حوزه‌های «بانکداری»، «کسب‌وکار مجازی» و «تحلیل بحران‌های مالی» مهمان این نشست دو روزه است. 
 
شخصیت دیگر این مراسم، پیتر نیکسون، یکی از نوابغ فنون و روش‌های موثر مذاکرات در جهان است که دو کتاب پرفروش مذاکرات از  «شکاف گفتمان» و «مذاکرات در آسیا» را تالیف کرده و ریاست انجمن جهانی علوم رفتاری را بر عهده دارد. 
 
مهمانان بین‌المللی این نشست درباره مباحثی مانند مدیریت کارآمد استعدادها و منابع انسانی، افزایش بهره‌وری، سودآوری و فروش، رهبری موثر و هدفمند سازمانی، مدیریت استرس، بحران، هیجان و تعارض در سازمان، ایجاد فرهنگ و روحیه کارگروهی و همکاری در کارکنان سخنرانی خواهند کرد. 
 
این نشست در روزهای پنجشنبه و جمعه، 26 و 27 بهمن با حضور هفت سخنران مطرح بین‌المللی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها