پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷
مسابقه کتابخوانی «پیوندهای نماز» در نظرآباد

مسابقه کتابخوانی «پیوند‌های نماز» در آستانه اعیاد شعبانیه از سوی کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد استان البرز برگزار می‌شود._

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این مسابقه از متن کتاب «پیوندهای نماز» اثری از حجت‌الاسلام محسن قرائتی است که موضوعات مختلفی درباره نماز را دربر می‌گیرد.

ابوالفضل آزادفلاح ادامه داد: مطالب اين کتاب شامل موضوعاتی مانند پيوند نماز با تاريخ، پيوند نماز با جغرافي، پيوند نماز با سلامتي، پيوند نماز با ازدواج، پيوند نماز با مردم‌شناسي، پيوند نماز با حکومت و پيوند نماز با دعا و زيارت است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه کتابخوانی گفت: این مسابقه با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و با توجه به فضیلت اعیاد مبارک رجب و شعبان برگزار خواهد شد.

آزادفلاح اظهار کرد: این کتاب در میان کتابخانه‌های امام صادق (ع)، امام باقر (ع)، پیامبر اعظم (ص) و آیت‌الله نجم‌آبادی توزیع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه، سوالات را همراه کتاب دریافت کنند.

به گفته وی، شرکت‌کنندگان پس از تکمیل و پاسخ‌گویی به سوالات تا نیمه شعبان فرصت دارند برگه‌ها را همراه کتاب به کتابخانه‌ها تحویل دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط