شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
تاسيس 4 كتابخانه مشاركتي در روستاهاي آستارا

چهار كتابخانه مشاركتي در روستاهاي «حيران»، «هدول»،‌ »چله‌وند» و «كان‌رود»‌ از توابع شهرستان آستارا در استان گيلان تاسيس مي‌شود.-

رييس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان آستارا در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: نخستين كتابخانه مشاركتي تا پايان سال در دهستان «كان‌رود» از بخش «لوندويل» آستارا در زميني به وسعت 200 مترمربع احداث مي‌شود.

قاسم خسروي افزود: كلنگ اين كتابخانه پس از دريافت اعتبارات استاني و با حمايت دهداري به زمين زده مي‌شود.

وي در بخش ديگر سخنان خود از ساخت كتابخانه استاندارد و مركزي آستارا خبر داد و يادآور شد: اكنون با شهرداري آستارا براي دريافت زميني به وسعت دوهزار مترمربع در تعامليم.

به گفته خسروي، در سفر سوم رييس جمهور به استان گيلان، ساخت كتابخانه استاندارد در آستارا تصويب شده است و با تهيه زمين، كار ساخت و ساز آن آغاز خواهد شد.

وي اظهار كرد:ساخت كتابخانه مركزي آستارا نيازمند تهيه زمين گسترده‌اي است كه به دليل كمبود زمين در داخل شهر، به رايزني با سازمان و نهادهاي استاني نيازمنديم.

رييس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان آستارا عنوان كرد: اكنون چهار كتابخانه در شهرستان آستارا فعاليت مي‌كنند و حدود سه هزار نفر از مردم در اين كتابخانه‌ها عضوند. همچنين بيش از 30 هزار جلد كتاب در كتابخانه‌هاي اين شهرستان وجود دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط