دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳
نشست «شعرخوانی و نقد» برگزار می‌شود

نشستی دیگر از سلسله نشست‌های «شعرخوانی و نقد شعر» سرای اهل قلم سه‌شنبه (26 مهر) با حضور قاسم صرافان برگزار می‌شود.

فریبا یوسفی، مسوول چهارمین دوره نشست‌های «شعرخوانی و نقد» سرای اهل قلم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: در این جلسه نمی‌توانم حضور داشته باشم، برهمین اساس علی مظفر، شاعر، در نشست حضور دارد و جلسه را اداره می‌کند.

وی ادامه داد: پیش‌تر نیز اعلام شده بود که نشست‌های شعرخوانی با حضور یک شاعر جوان یا پیشکسوت برگزار می‌شود، بنابراین در این جلسه قاسم صرافان حضور دارد.

قاسم صرافان متولد 1356 است. وی فعالیت جدی‌اش را در عرصه شعر از سال 1384 و با شرکت در محافل و انجمن‌های ادبی اصفهان آغاز کرده است.

نخستین مجموعه شعر او با عنوان «از آهو تا کبوتر» در سیزدهمین جایزه «کتاب فصل» شایسته تقدیر شناخته شد. این دفتر 65 قطعه شعر آیینی در قالب غزل و رباعی را شامل می‌شود که بیشتر در وصف امام رضا(ع) سروده شده‌اند.

به‌طور کلی نشست‌های «شعرخوانی و نقد» با شرکت حدود 20 نفر از شاعران و علاقه‌مندان عرصه شعر در دو حوزه کلاسیک و نو برگزار می‌شود و در هر جلسه شاعران به شعرخوانی و قرائت سروده‌های خود در قالب‌های مختلف می‌پردازند. در بخش دیگر شعرهای قرائت شده با همکاری شاعران و مخاطبان حاضر در جلسه، نقد و بررسی می‌شود.

نشست «شعرخوانی و نقد شعر» عصر فردا (سه‌شنبه 26 مهر) از ساعت 17 تا 19 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره دو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط