دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
نشست «شعرخوانی و نقد» برگزار می‌شود

نشستی دیگر از سلسله نشست‌های «شعرخوانی و نقد شعر» سرای اهل قلم سه‌شنبه (5 مهر) با حضور حامد عسگری برگزار می‌شود.-

فریبا یوسفی، مسوول چهارمین دوره نشست‌های «شعرخوانی و نقد» سرای اهل قلم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد از این پس نشست‌های شعرخوانی با حضور یک شاعر جوان یا پیشکسوت برگزار می‌شود.

وی افزود: در نشست این هفته حامد عسگری، شاعر و ترانه‌سرا، حضور دارد و با همکاری حاضران در جلسه به نقد و بررسی شعرهای خوانده شده می‌پردازد.

به‌طور کلی در این نشست‌ها حدود 20 نفر از شاعران و علاقه‌مندان حوزه شعر در دو حوزه کلاسیک و نو حضور دارند و به شعرخوانی و قرائت سروده‌های خود در قالب‌های مختلف می‌پردازند. در بخش دیگر شعرهای قرائت شده با همکاری شاعران و مخاطبان حاضر در جلسه، نقد و بررسی می‌شود.

حامد عسگری متولد 1361 است. نخستین مجموعه شعر او با عنوان «حال و حوای ترنج و بلوچ» و دومین دفتر شعرش با عنوان «خانمی که شما باشید» منتشر شده است. این شاعر همچنین سومین مجموعه شعرش را با عنوان «بلوط صاعقه خورده» در دست انتشار دارد.

نشست «شعرخوانی و نقد شعر» عصر فردا (سه‌شنبه 5 مهر) از ساعت 17 تا 19 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره دو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط