یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲
سرزمين اهورايي ميزبان «شاعران امروز» مي‌شود

فراخوان انتشارات سرزمین اهورایی برای انتشار مجموعه کتاب‌هایی با عنوان «شاعران امروز» منتشر شد. این ناشر از شاعران خواسته تا ۲۰ مهر آثار خود را برای انتشار در این مجموعه ارسال کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات سرزمین اهورایی، این آثار به انتخاب گروه داوران منتشر می‌شود و تمامی شاعران ایرانی در داخل و خارج از کشور می‌توانند آثار خود را تا 20 مهر برای انتشار در جلد نخست این مجموعه ارسال کنند. 

محمد آزرم، شمس آقاجانی، پگاه احمدی، علی‌رضا بهنام و بهزاد خواجات در گروه نخست داوران برای انتخاب آثار این مجموعه قرار دارند. 

ارسال آثار برای تمامی شاعران ایرانی در داخل و خارج از کشور آزاد است. البته اشعار ارسالی نباید در هیچ کتابی منتشر شده باشند. ملاک انتخاب برای انتشار آثار این مجموعه نیز اشعار سپید و آزاد است.

اشعار انتخابی، با ذکر نام و عکس هر شاعر و به ترتیب حروف الفبا منتشر می‌شوند. کتاب دو بخش را شامل می‌شود. بخش نخست اشعاری را که حاصل انتخاب مشترک گروه داوری و براساس امتیازگذاری است در برمی‌گیرد و بخش دوم یک تا سه انتخاب مستقل هر داور به ترتیب اولویت انتخاب، با ذکر نام داور است.

براساس فراخوان این ناشر هر شاعر می‌تواند هر تعداد شعر حداکثر تا 10 صفحه را به صورت پرینت اشعار تایپ شده همراه با مشخصات کامل شاعر (نام و نام خانوادگی، آدرس دقیق پستی، شماره تماس) و مختصری از سوابق فرهنگی (در صورت داشتن فعالیتی ویژه یا نام اثر منتشر شده پیشین او همراه با نام ناشر و تاریخ نشر) ارسال کند.

انتشار این کتاب تابع قوانین جاری کشور بوده و اشعار ارسالی باید متناسب با قوانین باشند. همچنین ارسال اشعار به معنای موافقت بی قید و شرط صاحب آثار با قوانین فراخوان و انتشار اشعار توسط انتشارات سرزمین اهورایی در جلد نخست کتاب «شاعران امروز» است.

مهلت ارسال آثار تا پایان 20 مهر و مدت زمان داوری یک ماه پس از پایان مدت زمان فراخوان است. اسامی شاعران همراه با نام اشعار انتخاب شده حداکثر 14 روز پس از پایان مدت زمان داوری توسط این انتشارات اعلام می‌شود.

در مجلدهای بعدی این مجموعه اشعار مجددا از طریق فراخوان دریافت و از سوی گروه پنج نفره جدیدی از داوران ارزیابی و منتشر می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست سفارشی به آدرس این انتشارات و اقع در تهران، خیابان پاسداران، نبش نیستان دوم، ساختمان 110 نیستان، شماره 170، واحد 45، طبقه چهارم ارسال کنند. همچنین ارسال اشعار می‌تواند از طریق پست الکترونیکی به نشانی info@ahoorapress.ir نیز صورت بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها