پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰
انتشار جديدترين يافته‌هاي يادگيري حركتي

كتاب يادگيري حركتي اثر مشترك دكتر رسول حمايت‌طلب،احمد نيك‌روان و امين جلالي با بيان اطلاعات جديد در مفاهيم يادگيري حركتي، از سوي انتشارات علم و حركت منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر با بهره‌مندي از تازه‌هاي علم يادگيري حركتي در كشورهاي پيشرفته و تركيب چندين كتاب لاتين، مي‌تواند منبعي مناسب براي دانشجويان تربيت بدني و علوم ورزشي و همچنين رشته‌هاي مرتبط واقع شود.

كتاب حاضر در هشت فصل تدوين شده كه از جمله آنها مي‌توان به طبقه‌بندي مهارت‌هاي حركت، فرآيند يادگيري، اندازه‌گيري رفتار حركتي و موقعيت‌هاي عملي تمرين اشاره كرد.

در بخشي از مقدمه مؤلفان درباره اين اثر آمده است: «از ويژگي‌هاي مهم اثر، صرفه‌جويي در انرژي و زمان مخاطبين كتاب است. به ‌رغم اضافه كردن مباحث جديد از كتاب‌هاي لاتين و تلفيق چندين كتاب ترجمه شده در اين زمينه، سعي ما بر اين بوده تا اين كتاب را با رعايت اصول و ويژگي‌‌هاي ذكر شده، تا حد امكان به صورت تلخيص ارايه داده، مفاهيم مرتبط با يادگيري حركتي را از مفاهيم كنترل حركتي جدا كرده و از مباحثي كه كاربرد كمتري داشته و از اهميت بالايي برخوردار نيستند، پرهيز كنيم.»

كتاب «يادگيري حركتي» از سوي نشر علم و حركت در شمارگان 1100 نسخه، 214 صفحه و بهاي 55000 ريال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها