جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
«گام به گام تا انديشه»

كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در نظر دارد، در راستاي طرح «گام به گام تا انديشه» (آموزش فلسفه به كودكان) سلسله‌ نشست‌هايي را طراحي و اجرا كند.\

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، سلسله نشست‌هاي طرح «گام به گام تا انديشه» (آموزش فلسفه به كودكان) از 12 ارديبهشت ماه آغاز مي‌شود و تا شهريور ماه سال جاري ادامه مي‌يابد. اين نشست‌ها از ساعت 14 تا 17 در سالن كنفرانس مجتمع فرهنگي حجاب كانون برپا مي‌شود.

نخستين جلسه از اين سلسله نشست‌ها، با عنوان «آموزش فلسفه به كودكان، ويژگي‌ها و جنبه‌ها در روش متروليپمن» با حضور فرزانه شهرتاش، كارشناس، مدرس و مترجم كتاب‌هاي داستان‌هاي فكري روز 12 ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود.

«ويژگي‌هاي و عناصر داستان‌هاي فلسفي براي كودكان، آسيب‌شناسي وضع موجود در ترجمه و تاليف»، نشست ديگري است كه در روز 2 خرداد ماه تشكيل مي‌شود.

«فلسفه اسلامي و آموزش فلسفه به كودكان، ديدگاه‌ها و رويكردها» در روز 6 تيرماه برپا خواهد شد.

«جايگاه و اهميت پرورش هستي‌گرايانه در آموزش فلسفه به كودكان» نشست ديگري است كه زمان برگزاري آن 3 مردادماه اعلام شده است.

«عناصر و ويژگي‌ انيميشن‌هاي فلسفي و روش‌هاي تحليل آن در پرورش تفكر فلسفي»، عنوان نشستي است كه براي 14 شهريور در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان به شركت در اين جلسات، براي ثبت‌نام با شماره 88971301 تماس بگيرند يا به نشاني  الكترونيكي gambegamtaandishe@yahoo.com مراجعه كنند.

ميهمانان و سخنرانان اين جلسات به زودي معرفي خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها