شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
فرمانده ناجا از دو کتاب درباره شهدای نیروی انتظامی در یزد رونمایی کرد

کتاب‌های «پرواز سبز» و «مسافران جاودانگی» در مراسم گرامیداشت «172 شهید نیروی انتظامی یزد» با حضور فرمانده کل نیروی انتظامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از یزد، همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر، در مراسم یادواره «172 شهید نیروی انتظامی» یزد که با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در محل امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد برگزار شد، از کتاب‌های «پرواز سبز» و «مسافران جاودانگی» رونمایی شد.

کتاب «پرواز سبز» با محوریت خاطرات دلیرمرد خطه کویر، سردار رمضان فتوحی به رشته تحریر درآمده و کتاب «مسافران جاودانگی» نیز خاطرات و زندگی شهدای نیروی انتظامی استان یزد است.

سردار اشتری در این مراسم گفت: استان یزد با مردمی ولایتمدار، متدین و انقلابی در تمامی عرصه‌ها حضور پررنگ و موثری داشته است که در پیروزی انقلاب اسلامی نیز این مردم با تقدیم حدود 4 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاد در دوران دفاع مقدس مجاهدت کردند.

وی افزود: عامل اقتدار ما در دنیای این شهیدان هستند و در دفاع مقدس اگر حضور رزمندگان اسلام نبود، به این پیروزی‌ها نمی‌رسیدیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور یادآور شد: نیروی انتظامی جزو معدود دستگاه‌هایی است که هر هفته و هر ماه تعدادی از فرزندان خود را در عرصه مقابله با ناامنی‌ها در معرض خطر قرار می‌دهد و باب شهادت بر آنها باز است.
 

اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که حدود 8000 نفر از آنها در دوران دفاع مقدس و مابقی نیز بعد از دفاع مقدس تقدیم این انقلاب شده است.

وی افزود: امروز برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با هر بی‌قانونی در مرزهای کشور که 8 هزار و 755 کیلومتر به صورت آبی و خشکی است، در تمامی این مرزها حضور دارند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: امروز دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است ولی ما به گذشته خود افتخار می‌کنیم و امیدوار به آینده هستیم.

اشتری بیان کرد: مردم ما به نظام، رهبری و انقلاب خود علاقمند هستند و دشمنان نیز بدانند که تا این مردم و رزمندگان و روحیه جهادی هست، حتماً آنها شکست می‌خورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط