چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
مدیر نشر یزدا: «دانشگاه زندگی» چهره‌‌ ماندگار کشور منتشر شد/ انتشار 30 کتاب جدید تا پایان سال

محمدحسین دهقان،‌ از انتشار کتاب «دانشگاه زندگی» نوشته مهدی بهادری‌نژاد، دارنده نشان درجه یک دانش خبر داد.

محمدحسین دهقان،‌ مدیر انتشارات «یزدا» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره تازه‌های نشر و برنامه‌های آتی این انتشارات اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری، بیش از 30 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف تأسیسات و معماری از سوی یزدا به بازار نشر عرضه خواهد شد. بیشتر این کتاب‌ها ترجمه و بیش از 10 عنوان نیز تالیفی است.

نوسانات قیمت کاغذ و برهم خوردن معادلات ناشران
وی با اشاره به تاثیر نوسانات قیمت کاغذ در پیش‌بینی‌های ناشران افزود: با توجه به نوسانات قیمت کاغذ،‌ امید داریم تا پایان سال همچنین در فرصت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران متحمل ضرر نشویم. شرایط موجود موجب شده تا کمتر کسی به سرمایه‌گذاری در حوزه نشر رغبت نشان دهد.

دهقان در ادامه درباره استقبال مخاطبان از کتاب‌های جدید نشر «یزدا» گفت: پیش‌بینی می‌شود که کتاب‌های «طراحی تأسیسات مکانیکی» و «طراحی موتور‌خانه» نوشته محمد‌رضا سلطان‌دوست، عضو هیأت علمی دانشکده معماری و هنر‌های زیبای دانشگاه تهران از سوی مخاطبان بااستقبال مواجه شوند.

«دانشگاه زندگی» به قلم چهره ماندگار مکانیک
این عضو انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی درباره انتشار کتابی از چهره ماندگار حوزه مهندسی مکانیک کشور اظهار کرد: کتاب «دانشگاه زندگی» نوشته دکتر مهدی بهادری‌نژاد، استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف، به‌تازگی از سوی انتشارات یزدا منتشر شده است.

وی در تشریح محتوای این کتاب ادامه داد: نویسنده در این اثر درباره ارتباط بین علم و متافیزیک بحث می‌کند. استاد بهادری‌نژاد در مقدمه کتابش آورده است: «زندگی بر روی کره زمین مانند تحصیل در دانشگاه است در این دانشگاه بدون توجه به فرهنگ، رنگ پوست و نژاد و جنسیت به تحصیل می‌پردازیم. موجودات در این دانشگاه به منزله کارمندان هستد. درس علم از دانشگاه زندگی درک این موضوع است که ما تجلی زیبایی منحصر به فرد خداوند هستیم، بنابراین هرکس و همه چیز درک می‌کند و می‌پذیرد که رابطه عمیقی با خداوند دارد.»

مدیر نشر «یزدا» گفت: نویسنده در بخش دیگری از مقدمه این کتاب نوشته است: «ما دانشجویان و کارمندان دانشگاه زندگی همگی در حقیقت صور مختلف و زیبایی یک حقیقت و هستی یعنی خداوند هستیم و در هر واقعه‌ای که رخ می‌دهد، درس و زندگی مهمی است.»

دهقان افزود: کتاب «دانشگاه زندگی» در 152 صفحه در 10 فصل، به بهای 13 هزار و 500 تومان به بازار نشر عرضه شده است. پیش از این نیز نشر «یزدا» کتاب «اخلاق مهندسی و مهندسی اخلاق» را از این چهره ماندگار علمی کشور منتشر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها