سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
تدارک فضای بصری برای جذب مخاطب کودک و نوجوان در نمایشگاه بیشتر شود

مدیر انتشارات کتابک با اشاره به اهمیت جذب مخاطب کودک و نوجوان در نمایشگاه، بر اهمیت تهیه و تدارک فضای بصری در سال‌های آتی تاکید کرد.

سعید قاسمی مدیر انتشارات کتابک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، گفت: نمایشگاه امسال فوق‌العاده بود و یک بار دیگر هموطنان عزیز و علاقه‌مندان و دوستداران کتاب ما را غافلگیر کردند.

وی افزود: در بخش کودک و نوجوان این استقبال به حدی رسید که باعث شد به علت تقاضای مکرر، کتاب‌های غرفه را شارژ کنیم و از این بابت خدا را شاکریم.

قاسمی اضافه کرد: کتاب زینب خانم، داداش ابراهیم و مجموعه شش جلدی قهرمانان بعلاوه کتاب جدول مثل که کار نو و ابتکاری است که با استفاده از جدول با محوریت ضرب‌المثل برای نوجوانان تدارک دیده‌ایم، از پرفروش‌های ما در نمایشگاه کتاب 1402 بودند.

مدیر انتشارات کتابک، تصریح کرد: در چند سال اخیر شاهد رشد خوبی از سمت ناشران استانی بوده‌ایم و پیشرفت خوبی داشته‌اند. با توجه به استقبال خوبی که صورت گرفت و بازخوردهای خوبی که داشتیم  و ناشرانی که انشاالله اضافه خواهند شد، باید بتوانیم در این حوزه فعالیت بهتری داشته باشیم.

این فعال حوزه چاپ و نشر، بیان کرد: امسال فعالیت‌های جنبی زیادی به نمایشگاه اضافه شد که جای تقدیر و تشکر دارد. البته جای بیشتری دارد و فضای بصری هنوز جای کار زیادی برای جذب مخاطب کودک و نوجوان در نمایشگاه دارد.

وی یادآور شد: مراسم‌هایی که برای نویسندگان و جایگاه‌هایی که برای برنامه‌های کودک و نوجوان تدارک دیده شده بود همه عالی بود و نسبت به سال‌های قبل این موارد اضافه شده بود. علاقه داریم در سال آینده این برنامه‌های جنبی بیشتر شود تا جاذبه‌های بیشتری برای بچه‌ها تدارک دیده باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها