شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام اعلام شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام، ویژه برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این اداره کل را تشریح کرد.

سمیه حیدی، مدیرکل کتابخانه‌های‌عمومی استان ایلام در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروری انفلاب شکوهمند انفلاب اسلامی گفت: در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تلاش داریم تا برنامه و فعالیت‌های فاخر و ارزشمندتر از سال گذشته برگزار کنیم.
 
وی ادامه داد: برنامه‌هایی با محوریت کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و با هدف آشنایی و شناخت مخاطبان کودک و نوجوان و جوان از انقلاب اسلامی در برنامه‌های این اداره کل است. تلاش داریم تا معرفت قشر نوجوان و جوان را از چگونگی و چرایی انقلاب اسلامی بیشتر کنیم.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام ادامه داد:در این ایام، ضمن آذین‌بندی کتابخانه‌ها و نصب پرچم مقدم جمهوری اسلامی در این اماکن و توزیع پوسترهای مرتبط در میان اعضا، ده‌ها  برنامه در سطح ۵۵ کتابخانه شهری و روستایی برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: برگزاری محافل ادبی با محوریت ادبیات پایداری و شعر انقلاب، غبارروبی مزار شهدا با حضور اعضا، کارکنان و همکاران با هدف تجدید پیمان با امام راحل و شهدای انقلاب، اجرای مسابقه کتابخوانی و معرفی کتاب از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر است.
 
حیدری گفت: در این دهه جمع‌خوانی کتاب‌های مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری کلاس‌های کاردستی و کاغذ تا رونمایی از کتاب‌های دانش‌آموزان و رونمایی از کتاب حبیب‌الله محمودیان با موضوع تاریخ و باستان شناختی ایلام با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان انجام خواهد شد.
 
وی  گفت: اجرای اردوی جهادی با عنوان «شمیم دانایی» در مناطق عشایری شهرستان آبدانان با مشارکت ادارات کل امور عشایری و آموزش و پرورش، هلال احمر و بانک ملت، اجرای جشن «دختران آفتاب» و رونمایی از کتاب یکی از دانش‌آموزان اهل قلم با همکاری ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آموزش و پرورش همچنین برپایی جشن انقلاب در شب۲۱بهمن درکتابخانه مرکزی با حضور اعضا و مسئولین استانی و شهرستانی و خانواده‌ها و در نهایت حضور منسجم و فعال همه همکاران استان و اعضا در یوم الله۲۲بهمن که در این روز و برپایی غرفه‌های فرهنگی (مسابقه نقاشی و نقاشی روی پارچه) از برنامه های این اداره در یوم الله دهه فجر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها