سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
دومین دوره نکوداشت چهره‌های ماندگار میراث فرهنگی کشور برگزار می‌شود

دومین دوره نکوداشت چهره‌های ماندگار میراث فرهنگی کشور با هدف تکریم و تجلیل از سرآمدان و پیشکسوتان میراث‌فرهنگی کشور و قدردانی از خدمات علمی و پژوهشی آنان برگزار می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی دارابی گفت: با هدف تکریم و تجلیل از سرآمدان و پیشکسوتان میراث‌فرهنگی کشور و قدردانی از خدمات علمی و پژوهشی آنان، ١٢ تن از مشاهیر و مفاخر در دومین دوره چهره‌های ماندگار میراث‌فرهنگی کشور با حضور مهندس سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تجلیل می‌شوند.

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی افزود: در این مراسم که جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی و هنری، اصحاب رسانه و مطبوعات، پژوهشگران و استادان دانشگاه‌ها نیز حضور خواهند داشت، از مقام زنده‌یاد دکتر یعقوب دانش‌دوست از معماران برجسته کشور که خدمات و آثار ماندگاری در حوزه میراث‌فرهنگی داشته است-باحضور خانواده آن مرحوم تجلیل به عمل می‌آید.

تیرماه سال ١۴٠١ اولین دوره چهره‌های ماندگار میراث‌فرهنگی کشور برگزار شد و از ۱۲ استاد و پیشکسوت این حوزه به پاس یک عمر خدمت برای پاسداری از فرهنگ ایران‌زمین تجلیل به عمل آمد.

محمدرضا اولیا، عبدالله جبل‌ عاملی، حمیده چوبک، علی‌اکبر سعیدی، محمدحسن سمسار، محمدرحیم صراف، باقر آیت‌الله‌زاده شیرازی، فائق توحیدی، رجبعلی لباف خانیکی، مهدی مجابی، محمدحسن محب‌علی و محمدمیرشکرایی ۱۲ پیشکسوتی بودند که در نخستین دوره این آیبن مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها