دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
همایش ملی «گردشگری، فرهنگ، تاریخ و تمدن» برگزار می‌شود

همایش ملی «گردشگری، فرهنگ، تاریخ و تمدن» 30 مهرماه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، همایش ملی «گردشگری، فرهنگ، تمدن و تاریخ» با همکاری دانشگاه لرستان، دانشگاه شهید چمران اهواز، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، در تاریخ ۳۰ مهرماه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

از محورهای این همایش ملی در بخش گردشگری می‌‎توان به مدیریت و اقتصاد گردشگری، اقتصاد مبتنی بر تنوع زیستی، کسب و کارهای الکترونیکی در توسعه گردشگری، مدیریت استراتژیک گردشگری، مدیریت بازاریابی گردشگری و مدیریت کارآفرینی اشاره کرد.

در بخش ابعاد گردشگری شامل غذا، کشاورزی، تاریخی، دفاع مقدس و سلامت، فن‌آوری اطلاعات گردشگری، نقش فناوری در توسعه گردشگری، محیط زیست و گردشگری پایدار و مسئولیت‌پذیر، اکوتوریسم، ژئوتوریسم از دیگر محورهای این همایش ملی است و در بخش تاریخ، تمدن و فرهنگ نیز می‌‎توان به محورهای گردشگری و میراث ملموس، گردشگری و میراث فرهنگی ناملموس اشاره کرد.

از مزایای شرکت در این همایش ملی می‎‌توان به نمایه‌سازی مجموعه مقالات برتر در شش پایگاه علمی و معتبر از جمله Isc، درج و نمایه کردن مجموعه مقالات در سایت همایش، شرکت در کارگاه‌های آموزشی، حضور و سخنرانی استادان برتر و مسئولان در همایش، صدور گواهی پذیرش مقاله، امکان چاپ مقالات همایش در مجلات علمی ـ تخصصی، امکان شرکت در همایش و ارائه مقاله به‌صورت سخنرانی حضوری و غیر حضوری، انتخاب مقالات برتر و اهدای جوایز نفیس اشاره کرد.

مهلت ارسال اصل مقاله به دبیرخانه این همایش ملی تا ۲۰ مهرماه و آخرین مهلت ثبت‌نام نهایی تا ۲۵ مهرماه اعلام شده است.

دبیرخانه این همایش، زمان برگزاری را ۳۰ مهرماه 1402 اعلام کرده که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌‎توانند به لینک tcchcofnashr@gmail.com مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۶۹۶۵۳۴۷۸ تماس حاصل کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها