شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
مدیر پژوهشکده مطالعات راهبردی وزارت علوم از کتابخانه مرکزی ایلام بازدید کرد

مدیر پژوهشکده مطالعات راهبردی وزارت علوم در حاشیه برگزاری کارگاه‌های آموزشی «کشورداری» در استان ایلام به همراه استادان این دوره آموزشی، از کتابخانه مرکزی ایلام بازدید کرد.

به‌ گزارش ‌خبرگزاری‌ کتاب ‌ایران (ایبنا) در ایلام مهدی میرمحمدی، مدیر پژوهشکده مطالعات راهبردی وزارت علوم در حاشیه برگزاری کارگاه‌های آموزشی «کشورداری» در استان ایلام به همراه استادان این دوره آموزشی، از کتابخانه مرکزی ایلام بازدید کرد.

در این بازدید که اکبری، نماینده مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور و طباطبایی، استاد دانشگاه تهران و فعال رسانه‌ای وی را همراهی می‌کرد، ضمن بررسی ظرفیت‌های علمی و فرهنگی کتابخانه مرکزی ایلام، درخصوص ارسال و تامین منابع مکتوب و دیگر همکاری‌های لازم با این کتابخانه، تاکید کرد.
 
همچنین نماینده وزارت کشور با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار کتابخانه‌های مرکزی در توسعه و ارتقای سطح فرهنگی عمومی جامعه، خواستار توجه بیشتر مراکز مدیریتی و تصمیم‌گیری استان نسبت به این مراکز شد.

سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با ارائه گزارشی از خدمات و ظرفیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی، مهمترین فرصت‌ها و چالش‌های پیشروی این مراکز را بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها