یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲
«دختری پشت خط» با تازه‌های بازار تابستانه امیرکبیر می‌آید

رمان‌های «دختری پشت خط» نوشته سهیلا راجی کاشی و «روباه»‌ نوشته آلن راداسکی با برگردان فارسی کرامت‌الله صادقی‌پور از تازه‌های انتشارات امیرکبیر در بازار تابستانه داستان هستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌ مهدی ساروخانی،‌ مدیر تحقیقات و چاپ انتشارت امیرکبیر درباره تازه‌های داستانی این انتشارات گفت: در کتاب «دختری پشت خط» عنوان داستانی با درونمایه اجتماعی روایت شده و از مجموعه یک‌صد و ده جلدی «به سوی خورشید»‌ این ناشر است که به تازگی به بازار به چاپ رسیده است.

این رمان با شمارگان 500 نسخه و بهای پنج هزار تومان منتشر شده است.

رمان «روباه» نوشته راداسکی نیز با ترجمه کرامت‌الله صادقی‌پور منتشر شده است. داستان این کتاب مربوط به قبیله‌ای جنگجو به نام سلت است که در سده ششم قبل از میلاد مسیح از اروپای غربی به انگلستان مهاجرت کردند و با دیگر اقوام ساکن در بریتانیای آن دوران درگیر شدند. راداسکی در این رمان، با بیان وقایعی حزن‌انگیز،‌ سنن و شیوه زندگی سلت‌ها را روایت می‌کند. 

در بخشی از این رمان می‌خوانیم: «من گاه مرگم را خودم انتخاب می‌کنم و هنگام مرگ افکار متوجه لارنِ روباه خواهد بود. مردی که زندگی‌ کردن، صحبت کردن و عشق ورزیدن را به من آموخت. ما شکست خوردیم و نمی‌توانیم آینده را تغییر دهیم و اکنون من از الهه موریگنا درخواست می‌کنم که اجازه دهد دخترم سفر امنی داشته باشد.» 
 
 رمان «روباه‌» با شمارگان هزار و 500 نسخه و بهای 13 هزار تومان از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها