سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۷
پژوهشگاه فرهنگ و انديشه با 200 عنوان كتاب به هرمزگان مي‌رود

پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي با بيش از 200 اثر مكتوب در حوزه‌هاي گوناگون انديشه، فقه و حقوق، اقتصاد، انقلاب اسلامي، قرآن‌پژوهي و ... در نمایشگاه استاني کتاب هرمزگان كه در واپسين هفته دي‌ماه برگزار مي‌شود، حضور خواهد يافت./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در این نمایشگاه که در بندرعباس برگزار مي‌شود، آثار 13 گروه علمي پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و کانون اندیشه جوان عرضه خواهند شد كه از آن ميان مي‌توان به گروه‌هاي اخلاق، ادبيات انديشه، تاريخ و تمدن، سياست، عرفان، غرب‌شناسي، فلسفه و معرفت‌شناسي اشاره كرد.

جديدترن آثار اين مركز و كانون انديشه جوان نظير كتاب‌هاي «صهيونيسم و نقد تاريخ‌‌نگاري معاصر غرب» نوشته دكتر محمد امير شيخ ‌نوري، «بهشتي در زمين» تأليف حسن ابراهيم‌زاده، «فقه در محك زمانه» اثري از عبدالحسين خسرو پناه، «جريان‌شناسي سياسي در ايران» به قلم دكتر علي دارابي در اين نمايشگاه ارايه خواهند شد.

كتاب‌هاي «موج فتنه» نوشته احمد حسين شريفي، «خورشيد مي‌ماند» از كامران پارسي‌نژاد، «فلسفه علم اقتصاد اسلامي» به قلم سيد حسين ميرمعزي، «فقه و مصلحت» اثري از ابوالقاسم علي‌دوست، «ابداعات فلسفي علامه طباطبايي» نوشته محمد علي اردستاني و قاسم‌علي كوچ‌ناني، «خدا در حكمت و شريعت» نوشته محمدحسن قدردان قراملكي، «اخلاق الهي» كاري از آيت‌الله مجتبي تهراني و «نظام معرفت‌شناسي صدرايي» نوشته عبدالحسين خسروپناه و حسن پناهي‌آزاد از ديگر تأليفاتي‌اند كه در اين نمايشگاه استاني به نمايش درخواهند آمد.

نمایشگاه استاني کتاب هرمزگان با اختصاص 40 درصد تخفيف براي تمامي آثار از 24 تا 30 دی ماه در هرمزگان به نشاني سه راه جهانبار، سوله‌های بازرگانی، از ساعت 9 تا 12 ظهر و 16 تا 21 برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط