چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۰
آثار پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي در سومين هفته دي‌ماه

همزمان با سومين هفته دي ماه سه كتاب «پيشگيري وضعي از بزهكاري»، «بهشتي در زمين» و «فراز و فرود صفويان» در حوزه‌هاي معرفتي و ديني از سوي سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي و كانون انديشه جوان منتشر خواهند شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي كتاب «پيشگيري وضعي از بزهكاري؛ با نگاهي به سياست قضایی اسلام» نوشته سيدمحمود ميرخليلي را منتشر مي‌كند. نخستين چاپ اين اثر در شمارگان 2500 نسخه، 492 صفحه و بهاي 65000 ريال در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

همچنين كانون انديشه جوان كتابي درباره زندگي و انديشه‌هاي شهيد بهشتي را با عنوان «بهشتي در زمين» تأليف حسن ابراهيم‌زاده به چاپ خواهد رساند. اين اثر در شمارگان 2500 نسخه، حدود 184 صفحه و بهايي معادل 20000 ريال منتشر مي‌شود.

كتاب «فراز و فرود صفويان» اثري از دكتر منصور صفت‌گل نيز از سوي كانون انديشه جوان در شمارگان 2500 نسخه، 216 صفحه و بهاي 30000 ريال براي علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه تاريخ به چاپ مي‌رسد.

پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي با مجموعه آثارش در «طرح ولايت» كه به مناسبت فرارسيدن دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود، شركت دارد. بر اساس اين طرح و با همكاري موسسه قدر ولايت، 300 نمايشگاه كتاب با عنوان «ولايت و انقلاب اسلامي» در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط