پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی که پیش‌تر تا ۱۰ بهمن ماه اعلام شده بود، تا ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، فراخوان رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی بدون محدودیت موضوعی و در قالب‌های «ایده» و یا «خلاصه طرح» در گونه‌های سینمایی بلند، کوتاه داستانی و سریال منتشر شده که با توجه به استقبال و درخواست مخاطبان، به ویژه مخاطبان خارج از استان تهران، تا ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ تمدید شده است.

این رویداد با هدف کمک به ارتقای فیلمنامه‌نویسی و شناسایی ایده‌های خلاقانه و معرفی استعدادهای فیلمنامه‌نویسی در سطح کشور برگزار خواهد شد و در آن از میان ایده‌های ارسالی، حدود ۱۰۰ ایده انتخاب شده و از صاحبان آن‌ها برای حضور در رویداد دعوت می‌شود و این افراد طی سه روز گردهم هم آمده و زیر نظر استادان سینما و فیلمنامه‌نویسی، ایده‌های خود را مطرح و بیان می‌کنند. سپس در قالب کارگاه‌های آموزشی تخصصی، ایده خود را به طرح و سیناپس تبدیل کرده و ضمن رقابت با سایر ایده‌های برتر، نسبت به جذب سرمایه‌گذار و ساخت اثر خود اقدام می‌کنند.

گفتنی است؛ این رویداد در هر یک از بخش‌های سه گانه سینمایی بلند، کوتاه داستانی و سریال، ۳ جایزه نقدی و غیرنقدی اهدا می‌کند و همچنین سازمان‌ها و سرمایه گذاران حقوقی و حقیقی حاضر در رویداد نیز آثار برگزیده خود را در بخش‌های سه گانه، برای حمایت از تولید انتخاب و اعلام می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها