دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
جشنواره «سبک زندگی اسلامی ایرانی» در استان گلستان فراخوان داد

گلستان- از سوی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فراخوان جشنواره «سبک زندگی اسلامی» در ۲ گروه سنی در استان گلستان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج، فراخوان جشنواره «سبک زندگی اسلامی ایرانی» ویژه کودکان و دانش آموزان ۹ تا ۱۸ سال و بزرگ‌سالان در ۴ محور در استان گلستان انتشار یافت.

ایران جوان بمان (افزایش ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و فرزند آوری)، زیست عفیفانه (حجاب و پوشش اسلامی ایرانی، حیا و عفاف)، تبیین فرهنگ نماز و نمازخوانی در جامعه (نقش مسجد و نماز در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز و سلامت معنوی)، تفرجگاه و گردشگری تعالی‌بخش (احیای بازی‌ها و سنت‌های بومی محلی و ترویج نشاط) به‌عنوان محورها و موضوعات جشنواره اعلام‌شده است.

داستان‌نویسی، قصه‌گویی، نماهنگ، پادکست، سرود، کلیپ موبایلی و نقاشی ویژه کودکان و دانش آموزان و داستان کوتاه، نمایشنامه، فیلم کوتاه، موشن گرافیک و طرح‌های گرافیکی ویژه بزرگ‌سالان به‌عنوان قالب‌های جشنواره در فراخوان اعلام‌شده است.

به نفرات اول تا سوم هر محور جوایزی نقدی اهدا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره تا ۱۵ اسفندماه از طریق پیام‌رسان‌های داخلی به نشانی «رهروان ۳۱۳» ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها