دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
کارگاه تخصصی آموزش داستان در کرمان برگزار شد

کرمان- کارگاه تخصصی آموزش داستان با حضور استاد مهدی کاموس در حوزه هنری شهر کرمان با حضور علاقمندان ‌و اهالی فرهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، کارگاه تخصصی آموزش داستان روز دوشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ عصر در محل حوزه هنری شهر کرمان برگزار شد. مهمان ویژه و مدرس این کارگاه مهدی کاموس از اساتید داستان نویسی کشور بود. این کارگاه در راستای تقویت و آموزش شهرستان‌ها و به همت خانه کتاب و ادبیات ایران و حوزه هنری شهر کرمان برگزار شد.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری و مسئول پایداری حوزه هنری کرمان درگفت‌وگو با خبرنگار ایبنا گفت: امسال برنامه آل جلال در استان‌های مختلف برگزار شد به نحوی که منتخبان به جشنواره کشوری آل جلال دست می‌یافتند و این برنامه هم از سایه برنامه‌های آل جلال استانی است.

علیرضا اسلامی افزود: خبردار شدیم که خانه کتاب و ادبیات ایران کارگاه‌های تخصصی را برگزار می‌کند، در این خصوص با خانه کتاب مذاکره کردیم و خوشبختانه با همکاری خوب این مجموعه، این کارگاه تخصصی امروز در کرمان برگزار شد.

به گفته وی، این برنامه در قالب چهار کارگاه، شامل دو کارگاه صبح و مابقی آن عصر برگزار شد.

اسلامی با اشاره به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مختلف در حوزه هنری اظهار کرد: حوزه هنری استان تا کنون برنامه‌ها و کارگاه‌های زیادی را با حضور آقایان کفاش و رکنی و خانم میرابوطالبی هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم سال ۱۴۰۳ دوره رمان را برگزار کنیم که البته قبلاً دوره عناصر داستان مقدماتی و پیشرفته برگزار شده اند.

کارگاه تخصصی آموزش داستان در کرمان برگزار شد

این مسئول ابراز کرد: اخیراً در حوزه هنری کرمان دوره‌هایی که برگزار کردیم با استقبال مواجه شده و حدود ۳۰ هنر آموز از کرمان و شهرستان‌های استان در این برنامه شرکت کردند.

وی تاکید کرد: کارگاه‌هایی که حوزه هنری برگزار می‌کند هزینه‌شان نسبت به اصل هزینه یک سوم است و این مبلغ تنها برای ایجاد تعهد در شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده، اساتیدی که برای دوره ها انتخاب می‌کنیم از اساتید خوب و به نام کشوری هستند و نامزد و برنده جایزه جلال بودند.

به گزارش ایبنا، جایزه جلال آل احمد یک جایزه ادبی است که به منظور معرفی آثار برگزیده ادبیات داستانی در ایران پایه‌گذاری شده‌است.

این جایزه به نام جلال آل احمد نویسنده مشهور ایرانی نام‌گذاری شده‌است و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۷ نخستین دوره خود را در سالروز تولد آل‌احمد آغاز کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها