سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کتاب «صنعت اینفلوئنسری» منتشر شد

کتاب «صنعت اینفلوئنسری» نوشته امیلی هاند با تاکید بر نقش اصالت در رسانه‌های اجتماعی، از سوی نشر نسل روشن منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ هاند در کتاب «صنعت اینفلوئنسری» نشان می‌دهد که چگونه روش‌هایی که برای ایجاد، کسب درآمد و بازاریابی محتوای رسانه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اند، در زندگی ما نفوذ کرده و هزینه‌های فرهنگی و اقتصادی پیش‌بینی‌نشده را تحمیل می‌کند.

امیلی هاند پژوهشگر دانشکده ارتباطات آننبرگ دانشگاه پنسیلوانیا با تکیه بر ده‌ها مصاحبه عمیق با تأثیرگذاران برجسته رسانه‌های اجتماعی، مدیران برند، بازاریابان، مدیران استعدادها، پیش بینی کنندگان روند و دیگران، نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌کنندگان اولیه صنعت بر ایجاد و کسب درآمد از برندهای شخصی دیجیتال به عنوان ابزاری برای اعمال کنترل تمرکز می‌کردند.

کتاب، یک تاریخچه انتقادی از ظهور تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی تا رسیدن به شهرت جهانی را ارائه می‌کند. صنعت اینفلوئنسر داستان این است که چگونه سازندگان دیجیتال اولیه که در بحبوحه رکود بزرگ برای کار تلاش می‌کردند، صنعت چند میلیارد دلاری را به وجود آوردند که اساساً فرهنگ، جریان اطلاعات و نحوه ارتباط ما با خود و یکدیگر را تغییر داده است.

کتاب «صنعت اینفلوئنسری» توسط سیدعلی موسوی ترجمه شده و انتشارات نسل روشن آن را به قیمت ۱۴۵ هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها